måndag 18 augusti 2008

Wow - en utmärkelse!


Karin på en av mina absoluta bloggfavoriter Ellas inspiration har varit gullig och gett mig den här fina utmärkelsen. Vad ska jag säga? Jag tackar ödmjukast och känner mig glad över att folk faktiskt klickar in här och orkar läsa det jag skriver. Det värmer verkligen!

Med utmärkelsen följde den här uppmaningen:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs. (Eftersom det snart är läggdags för en stackars pendlare och min hjärna går på sparlåga blir det bara 5.)

Sådant här är ursvårt och jag har många favoriter som ni ser i min blogglänklista. Men okej, ni kör vi:

- GymGlam är en blogg jag följt länge och där bloggerskan Caroline inspirerar och uppmuntrar till träning och frikostigt delar med sig av tränings- och kosttips.
- Alexandras - om mode och sånt gillar jag för att den är personlig, har värme och ständigt ger mig nya tips på nätshoppingbutiker, kläder och mycket annat.
- Hälsofreak är bloggen med matbilderna man bokstavligen äter med ögonen. Dessutom gott om hälso- och recepttips.
- Miss Agda, skriver med värme och glimten i ögat om sitt liv och sina tankar om jobb, träning, mode och en massa annat. Kul med en friluftsmänniska som liksom jag gillar att shoppa!
- Marias kakburk är en blogg som passar som handen i handsken för ett kakmonster som mig. Du har fått mig att ställa mig och baka - en smärre bedrift!

4. Put links of those blogs on yours. Fixat!

5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated. Fixat!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åå vad söt du är...! :o) Ska nominera vidare omedelbums! Kramis

Anonym sa...

Åh! Tjoho, vad glad jag blir:) Tack tack och tack!!

Anonym sa...

Tacktack!!! Vad glad jag blir!!

Ellas Inspiration sa...

Va roligt att du gillade gesten. Bra val du har gjort!

Kram Karin

Miss Agda sa...

Tack så mycket Petra! Detta värmer ;-)

Kram Milla

Anonym sa...

TACK TACK söta du!:) Du gjorde hela min kväll, ja hela veckan:)!

Kram på dig!