onsdag 20 augusti 2008

Äntligen - svaret på den stora frågan


Förra veckan lät jag er gissa vilket av sex olika skåp på min arbetsplats som tillhörde mig. Och glädjande nog verkar många känna mig bättre än jag själv gör eftersom ni hade så kluriga motiveringar - kul! Skåpet ovan är alltså mitt och påsen med gojibär till vänster är mycket riktigt inhandlad på Hötorgshallen. Kollegan har också gojibär, fast från en hälsokostkedja. Chipsen är ju inte så nyttiga och borde egentligen gå bort för mig som detoxar (officiellt i alla fall), men kollar man noga så står det ju "Rice infusions" på burken. Alltså "nyttiga" chips :-)

Följande personer gissade rätt och dessa vill jag nu rosa lite extra så här på morgonen: Sara (Cum Grano Salis), Lina (Linas sida om mat), Solli (What's eating Solli), Karin (Ellas inspiration), Sandra (Tjohalias blogg om inredning) och Smilla (Smillas plats). Grattis till er!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad i allsin dar är Gojibär? Har aldrig hört talats om dem. Är de goda?

~Livet i byn

Anonym sa...

De där bären skulle jag kanske ta och testa...

Hoppas du hittar nåt på Monki nu då!

Anonym sa...

å tack ska du ha! =) Det gick bra, skönt att komma igång igen! Kram :)

Anonym sa...

å tack ska du ha! =) Det gick bra, skönt att komma igång igen! Kram :)

Anonym sa...

Tack för omnämnandet. Du är en av mina favoritebloggare som läses så gott som varje dag. Du lär man "känna" den man läser om.(åtminstone det du lämnar ut)
kram smilla

Miss Agda sa...

Jag har nu oxå varit o handlat gojibär! Nu ska jag bli frisk och HÅLLA mig frisk!

Ellas Inspiration sa...

Ha ha, det var ju kul att gissningen stämnde. Men jag kände på mig det med ditt inköp av bären..

Kram Karin

Anonym sa...

Tack :o)
p.s.Du har verkligen fått upp mina ögon för gojibär! I helgen ska jag se till att köpa en påse :o)