fredag 22 augusti 2008

Jag - Friskis & Svettis-maniacen

Foto: Mr H

Jag skulle så gärna vilja visa er en bild på mig när jag jympar på Friskis & Svettis. För om jag har svårt för att le på bild annars så är det inga problem under ett jympapass. Endorfinerna sprutar ur öronen liksom svetten och jag känner mig såå stark! Snart blir det ett intensivpass för mig med en ledare jag inte tränat för tidigare (alltid spännande) och sen har jag tänkt överraska min älskling med en god middag...

I väntan på jympabild får ni hålla tillgodo med en bild där jag dejtar crosstrainermaskinen, en storfavorit bland konditionsmaskinerna.

, , , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

gosh vad fräsch du är när du hurtar dig! *jag tar en näve geleråttor till*

Anonym sa...

Det är väl en bra början Jag har inte kommit hälften så långt

Anonym sa...

Haha, ja, dagen min kille står med en plåt nybakade buller i händerna när jag kommer hem skulle jag aldrig glömma! Det vore inte helt fel om man säger så ;o)

Anonym sa...

Jag har alltid velat testa en sån maskin, det ser så kul ut. Roligare än att springa på löpband eler cykla...:)
Fast löpband har jag heller inte testat :P

Ullis/Leva på landet sa...

Du är så himla duktig att ta tag i din träning. Här blir det inte alls så mycket som det borde bli.