lördag 23 augusti 2008

Frossa i neon

Foto: Mr H

Voilà! Dagens nyshoppade outfit består av en härligt knallig, oversized t-shirt från BikBok, lackskärp från H&M, chinos från BikBok och träskosandaler från Knulp. Om inte det här är 80-tal så vete sjutton vad som är 80-tal :-) Tack kära H för att du orkade springa fram och tillbaka med plagg under min shoppingrunda idag (trots att du fortfarande var lite förkyld).

Nu fattas bara en fest. Vem vill hjälpa till att arrangera 80-talsfest med tillhörande, pinsam karaoke?

, , , , , , ,

10 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad snyggt!

Anonym sa...

Urfint! Ha en fin söndag!:)

Anonym sa...

god morgon :)

Anonym sa...

Wow, det var snyggt! Kul att kunna ha så starka färger.
Min faster verkade uppskatta det vita vinet som du tipsade om. Hon har vinprovarkvällar ibland, men detta hade hon aldrig smakat. Så det var lyckat! Hon tyckte nog det var extra kul att få ett vitt, eftersom alla andra gav henne rött. Hon fick bara vin och öl i present, ha ha
Min pappa gav henne en ölsort som heter Punk.

Ellas Inspiration sa...

Så läckert!!

JAG!!! Om jag inte hade bott så himla långt bort. Jag och maken är grymma på 80-tals Music Quiz! Får göra dem på mer eller mindre var enda fest. Skitkul!!

Bra gissat på Fototrissen. Jag blev lite orolig när de tidigare skrev att de inte hade en aning. För svår tänkte jag men så bevisade du att så inte var fallet...

Ha en bra dag!!

Kram Karin

KATE sa...

Jag älskar 80-talet! musiken, kläderna, attityden. Ja det mesta :)

Jag håller med om att kappan är dyr.. Svindyr! Men ska investera i en kappa/ vinterjacka i år är det bestämt!

Trevlig söndag!

Anonym sa...

Vad fin du var i orange! Jag älskar 80-talsneoniga färger, de gör mig så glad!

Dokumentären går säkert i repris, kolla in svt.se så står det säkert där!

Ha en skön söndag!

Anonym sa...

wow vad fint! du passar i starka färger :)

Anonym sa...

Kikar in här för första gången! Trevlig blogg du har och mkt snygg outfit! Tufft!

Ha det gött!

Petra sa...

Tack allihop, vad snälla ni är!