söndag 24 augusti 2008

Här är glanskavajen!

Foto: Mr H

Har länge spanat efter en kavaj i lätt glänsande tyg, axelvaddar och lite med upprullningsbara ärmar á la mitt kära 80-tal. Igår hängde den så plötsligt bara där på H&M och jag slog naturligtvis till direkt. Jag tycker om den jättemycket! Linnet kommer också från H&M, byxorna som ni ser i helfigur några inlägg längre ner kommer från BikBok.

Idag har jag varit på ett mycket fint dop och är extra glad över brittsommaren som slog till. Jag älskar när solen skiner och det är över 20 grader!

, , , , , , ,

7 kommentarer:

M. sa...

vilken trevlig blogg :)
ha en fortsatt bra kväll:)

Miss Agda sa...

Kavajen var jättesnygg. Och Knulp-skorna också! har du kollat in Hasbeens sortiment? De har jättefina träskor, hur fina som helst. Jag äger ett par som ser ut ungefär som dina nya Knulps fast de är svarta.

Anonym sa...

Jag tycker om din nya kavaj - snyggare än på 80-tal - kul färg

Anonym sa...

haha, killarna blir härdade av tjejernas morgonfixande =) Åh vilken snygg kavaj förresten, den klär dig verkligen! Kram

KATE sa...

Snygging!

Anonym sa...

Jätte, jättefin!

Anonym sa...

Jättesnygg kavaj! Du har verkligen lyckats hitta riktigt fina klädesplagg på dina senaste shoppingrundor!