måndag 18 augusti 2008

Töntig åldersnoja

Bild från Monki

Är det bara jag som känner mig lite töntig när jag går omkring och botaniserar bland plaggen på H&M Divided? För att inte tala om butiker som JC och Cubus. Jag gillar deras plagg men känner mig som gamla tanten bland alla fjortisar. Monki är en av butikerna som jag knappt vågar gå in i av rädsla för att bli dissad av någon tio år yngre expedit. Löjligt? Absolut. Hållbart? Absolut inte. Imorgon är det jag som kollar in Monki i Soukgallerian intill jobbet.

, , , ,

8 kommentarer:

Miss Agda sa...

Ja precis, man kan känna sig lite gammal ibland, jag har slutat gå in på JC & Cubus... Men Monki gillar jag jättemkt trots att 90% av plaggen är "för konstiga" för mig. Har hittat några jättebra plagg där såsom byxor och en jacka. Men min pojkvän, han får panikångest bara jag nämner affaren :)

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!!! jag är likadan.... jag står en bit bort och spanar...sen attackerar jag så diskret jag kan med huvudet nästan nere i golvet... löjligt-absolut! *haha* men västen ovan var ju för fin, måste ta en sväng till Monki snart! ;D

Anonym sa...

Haha, vad skönt, jag känner också så. Oldie but goldie liksom :-)

Varför såg inte jag cupcakes-spännena? Har du bild på dem? Lät rackarns söta :-)

Anonym sa...

klart du ska!!!! om inte annat så tänker jag tvinga med dig in i monkibutiken här i uppsala:) finns ju så mycket fint....och trevlig personal dessutom!!!!

kramar

Ellas Inspiration sa...

Jag har en liten sak hos mig till dig... ;0)

Kram Karin

Anonym sa...

Ha ha...jag känner precis likadant! Ha ha...vad fjantigt egentligen;) Nä, nu får vi skärpa oss. Jag ska nästan försöka mig på JC imorgon eller kanske till och med Carlings;)

Anonym sa...

jag kände lite så här förut när jag gick in på gina t och hade en tröja från gina t på mig, då kände jag mig verkligen kärringtöntig...

Anonym sa...

Haha visst är det så, jag brukar passa på att ta med min 15åriga dotter.
kram smilla