lördag 16 augusti 2008

Lila favorit

Topshop hade en liknande, men lite för dyr, i sortimentet före sommaren. Nu hittade jag en mycket snarlik tröja med snyggt rynk i ärmarna på H&M Divided för bara 149 kronor! Älskar tröjor med rynk, de ger en väldigt smickrande silhuett tycker jag. Materialet är 100 procent bomull och jätteskön.

Pennkjolen i denim har blivit en storfavorit, kommer från Forever 21. Skorna av märke Friis & CO är ett av shoppingfynden från Palma och strumpbyxorna har jag glömt var jag köpt.

Glad lördag, nu ska jag kolla på Morgan Pålsson-filmen, pojkvännen påstår att jag kommer att skratta igenkännande - förstår inte alls vad han menar :-)

(Klicka på bilden så blir den större! Foto: Mr H)

, , , , , ,

8 kommentarer:

Miss Agda sa...

Jag gillar också tröjor med rynk/puff/volang i ärmarna (och blir därför kallad Puffis av pojkvännen.....), men gud vilka snygga skor du hade hittat i Palma!!!

Anonym sa...

älskar dina skor! helt underbara! och JA, ben and jerry borde utöka, hatar tillfälliga smaker och sånt! hann aldrig prova "chocolate therapy" tex... ;)

Ellas Inspiration sa...

Härliga tröja men jag måste ju bara hålla med övriga... Gud vilka snygga skor!!

He det så kul på filmen!!

Kram Karin

Ps. Tack för dina gulliga rader hos mig, "drottning", en få tacke! Ds.

Anonym sa...

Nu har jag tittat in och uppdaterat mig, har varit dåligt med det senaste tiden men nu är ordningen återställd.

Anonym sa...

VAD JÄTTESNYGGT! alltihop!!! skorna kjolen toppen!! (vilken lyx att den var i 100% bomull...jag hade annras kunnat slå mig i backen på att det hade varit viscos!) tip top med andra ord, och vad fin du är i lila... svammel svammel! :D Kram

Anonym sa...

Jättefin outfit! Den där tröjan har jag sett på H&M men den såg inte lika fin ut när den hängde på galgen...men den är ju jättefin på! Och dessutom till ett pris som min plånbok skulle gilla ;o) Måste provas!

Anonym sa...

Åh, vilka snygga skor!

Anonym sa...

SuperSnyggt!! Tänk att jag missade den där pennkjolen trots att jag var på F21 i flera timmar!! :o)