lördag 16 augusti 2008

Nu behöver du inte längre gå till gymmet...

Bild från MrsH.se

...låt den här eminenta flipflopen göra jobbet åt dig istället. På MrsH:s hemsida kan man läsa följande om FitFlop Walkstar:

"FitFlop är en sandal med ett mjukt mittparti som gör att muskulaturen i fötter, ben och lår aktiveras extra när man går i den. Du ökar muskelanvändningen och förbränningen per steg och det ger den extra tränings-effekten. Användare rapporterar om fastare rumpor, slankare benmuskler och träning av muskler i benen som annars är svåra att komma åt. Märket är redan en stor succé i USA och England!"

Rent spontant känns det som att den här sandalen inte är särskilt skön - för en bekväm sko kan väl inte träna ens rumpa till fulländning? Men vill man vara fin så... 750 spänn kostar underverket hos MrsH. Sugen, någon?

, , , , , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha gud så dumt. Man måste nog vara korkad amerikan för att gå på det..:P

Anonym sa...

Haha om det ändå vore så enkelt ;)
mvh smillasplats.blogg.se

Anonym sa...

Hmmm... Intressant sko. Jag avstår och går hellre till gymmet! /Emma

Anonym sa...

svar: tack :) gillar den rejält jag med :)

Anonym sa...

Den skon var ju lite intressant. Men sen är frågan är den verkligen så bra? Hum tåls att tänka på.

Svar på din kommentar: Jag har två par skor av dem i stl 36 och jag skulle behöva stl 35 hos dem men det finns inte. Så jag får helt enkelt ha dem fina på en hylla =)

Anonym sa...

Sv: Man tackar man tackar! Min stil är väl lite flytande sådär. Kan ha massa olika stilar allt beroende på humör!

kram på dig

Anonym sa...

Kan inte vara bra för fötterna att bli ansträngda så där ...det är nog inte bra i längden. Näh då är det nog bättre med cementskor .. =)