lördag 23 augusti 2008

Petra goes 80-talsskivomslag

Foto: Mr H

Nostalgiker minns Carolas skivomslag för debutalbumet "Främling". Tidigare idag försökte jag göra en liten ripoff på det omslaget iklädd min nya, 80-talsinspirerade kavaj med axelvaddar från H&M. Det är helt sjukt hur mycket 80-talsinfluerat mode som finns i butikerna nu! På BikBok spelade de "Beat it" och "Billie Jean" med allas vår Wacko Jacko medan jag provade färgglada chinos och t-shirts. Jag är i himmelriket just nu...

, , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast jag tror du menar "steg för steg"-omslaget. På "främling" hade hon ju en gul skjorta och handen på höften :) Hahahaha, jag skäms över att besitta denna information ;D

Anonym sa...

Fin bild! Såg direkt att det var Carola du härmade...hon var nämligen min stora idol på 80-talet ;o)