onsdag 20 augusti 2008

Vill ni ha bilder? Då får ni bilder!



Vill ni ha bildbevis så får ni bildbevis! Idag vågade jag mig (med uppbackning av pojkvännen) hela vägen in i Monki i Soukgallerian, ja - till och med hela vägen in i provhytten! Jag konstaterade dessutom att jag kanske inte ens var äldst av tjejerna i butiken. 80-talsinspirerade brallorna jag provade (se bild ovan) var dock ingen blixtförälskelse. H utbrast: "Men du får ju ladugårdsdörrsrumpa nu!" Jag insåg att han hade rätt och tog av brallorna. Dock såg jag en del annat fint som jag tänkte kolla in närmare när jag inte är lika stressad...

, , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Byxorna ser fina ut framifrån. Men det kan vara lite svårt med den modellen bak, jag köpte ett par liknande på Monki i våras som jag sen sålde

Tjohalia sa...

Härligt jobbat! Jag har samma jobbiga känsla när jag går på JC här i Umeå.

Svar: Åh vad roligt, jag hade ingen aning om att du jobbat där! Hur kom det sig att du hamnade inom inredning? Kram Sandra

Anonym sa...

Du gjorde det! Grymt bra jobbat! Nästa gång kommer du vara mer avslappnad och då kommer du kunna hitta en massa fint också! Byxorna ser för övrigt väldigt snygga ut framifrån!

Anonym sa...

whats up med de där provrums-"dörrarna". jag är rätt lång, så jag syns på genanta ställen i de där hålen, haha :P