tisdag 19 augusti 2008

Petra @ Monki

Bild från Hm.com, plagg från H&M Divided

Några undrade hur mitt planerade besök på Monki idag gick. Det ska jag berätta för er - jag gick in i Soukgallerian, styrde stegen mot Monki och scannade snabbt av kunderna och expediterna på säkert avstånd. Det verkade ganska grönt. Spanade också in utbudet lite snabbt och bestämde mig för vilken tröja jag skulle kolla in innan jag gick till attack (Petra - känner du igen dig :-) Det hela avlöpte rätt lugnt, men tyvärr kom det in ett jobbigt, fnissigt tjejgäng i butiken precis när jag börjat slappna av. Kände mig så pass obekväm att jag bestämde mig för att göra en grundligare genomgång av sortimentet en annan dag, kanske redan imorgon. Vet ni förresten om man kan beställa tid att shoppa där efter stängningsdags..? Nu får ni recensera, tycker ni jag var mesig?

H&M Divided känns plötsligt som a piece of cake. Imorgon går jag nog dit - skulle gärna ikläda mig outfiten ovan.

, , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha....sötnöt! vi får nog lov att tuffa till dig! när jag kommer hem från Barcelona....om jag någonsin blir frisk!!! så ska jag dra med dig till forumgallerian....och så är det bara in å trängas med kidsen:) ett tips är ju såklart om man har möjlighet att vara i butiken när ungdommarna är i skolan:)

kram å sussa sött

Anonym sa...

Nu när du har upplevt ditt första Monkibesök och faktiskt överlevt kan du nog bli lite tuffaer! Vässa armbågarna och gör ett nytt försök! Om personalen är hälften så trevlig som i GBG kommer de vara underbara mot dig, och bry dig inte om fnissiga tjejgäng, du är mycket coolare än vad de nånsin kommer bli!

kram

Anonym sa...

Jag tycker det verkar som det gick relativt bra, men övning ger färdighet;)

Anonym sa...

nej, du var duktig! ;) monki är min absoluta favoritaffär, är så ledsen över att den inte finns i västerås...än! får åka till uppsala. du får fortsätta gå dit och fynda bland allt fint. det är ju ändå humana priser! :) hehe, jag gillar inte heller h&m divided...eller känner mig..obekväm där :P

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Jag funderar på att köpa ett par röda byxor men jag vet inte om de "håller" hela säsongen.