lördag 23 augusti 2008

Regnbågsfika


Shopping bränner en himla massa kalorier, var det någon som sa. Så den här fina mocha latten toppad med grädde och marshmallows i regnbågens alla färger satt perfekt efter några timmars kryssande mellan klädbutikerna i centrala Uppsala. Och vet ni vad! Jag har storhandlat på flera så kallade "ungdomsbutiker" och fick jättebra service av toppenexpediter. Senare ikväll tänkte jag lägga upp lite bilder på mig i mina senaste inköp som går i 80-talets tecken. Nu ska vi åka och handla middag!

, , , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot att få se dina nya inköp! /Emma

Anonym sa...

TACK:)!

De där såg inte helt fel ut:)!

Anonym sa...

Det ska bli kul att se dina nya inköp!
Ha en bra lördagskväll!

Anonym sa...

du det där såg inte fel ut! ;-) ska bli kul att se vad du hittat :) Kram

Anonym sa...

haha....sa ju att det var finfin personal där! och nä....mig blir du inte av med...är hemma om en vecka igen:) nu hoppas jag bara att jag snart blir helt frisk och får vara det hela semestern!!!!

kramar

Anonym sa...

Mums, till och med jag som inte dricker kaffe funderar på att börja när jag ser den bilden :0)

~Livet i byn

Anonym sa...

Såg riktigt mumsigt ut! Ska bli spännande att se vad du shoppat :)