söndag 5 oktober 2008

Vinnarna i gojibärtävlingen


Hela 72 personer är med och tävlar om sammanlagt 6 påsar gojibär och här är de lyckliga vinnarna med sina respektive motiveringar (tävlingsuppgiften var att berätta vad de gillar bäst med bloggen):

Vinnare av goji + choklad:

1.
Maria:
"Jag får vara lite tråkig eftersom jag inte kan välja en typ av inlägg..tycker att det är en härlig blandning, som en påse gott och blandat ungefär:) Men visst är de ätliga inläggen något xtra, dessutom tycker jag bilderna på dig ser så otroligt proffsigt gjorda ut och de är alltid kul tillsammans med underhållande text, helt enkelt en härlig blogg!"

2. Solli:
"Att välja ett av alla dina inlägg är svårt, jag gillar nämligen mixen av alla dina superinspirerande outfits-inlägg, dina tips om nyttiga hälsokostmedel, träning men även dina äventyr uppe i fjällen + dina utmaningar så klart! Din blogg inspirerar mig en massa så jag hoppas du fortsätter skriva om allt mellan himmel och jord!"

3. Jenny:
"Jag hittade till dig via Melanies blogg, och fastnade direkt. Det sker inte ofta, då jag är en ganska rastlös själ. Det är kombinationen snygg design, proffsiga bilder, inspirerande ämnen och korrekt språk som gör din blogg så bra. Därför är det, för min del, omöjligt att säga vilket inlägg man gillar bäst. Det är helheten som gör det, helt enkelt! Keep it up! Du inspirerar!"

Vinnare av naturella gojibär:

1. Leopardia:
"Nu har jag kommit fram till att jag inte kan säga ett blogginlägg jag gillar bäst, för jag sitter här och småler över dina briljanta rubriker till alla inlägg. "Lökigaste köksprylen?", "go nuts",
"nu har jag hittat kläderna - var är festen?", "hon har sagt smarta saker också", osv. Och alla vinterbilder - jag vill oxå fjällvandra!"

2. Sandra N:
"Och gojibär har jag heller aldrig provat men tanken har slagit mig.
Skulle vara kul att testa, försöker ta tag i min hälsa och välbefinnande efter några allt för slappa år med småbarn. Dags att ta hand om mig själv också."

3. Helena:
"Jag gillar mixen av olika inlägg, man skulle kunna likna det vid en chokladask, precis som i "Forrest Gump" ;-) Många av bilderna är dessutom otroligt snygga!! Bästa bloggen, helt klart!"

Stort grattis till er! Mejla ert namn och adress till mig på petra.manstrom@gmail.com så kommer era priser med posten.

, , ,

10 kommentarer:

KATE sa...

Åå, din blogg är urskön :)

Keep up the good work!

Anonym sa...

Grattis till dem

Anonym sa...

Hej! Tack. Ser att vi delar intresset för att ta mysiga bilder.
Snygg outfit nedan förresten!
colorelle.blogg.se

Anonym sa...

Åh, tack:) KUL:)! Första tävlingen jag vinner:) Ska bli väldigt spännande att testa:)

Mailar dig nu:)

Kram!

Anonym sa...

åh neeeej;) grattis till dom och bättre lycka nästa gång till mig, hihi:)

Anonym sa...

nu gör det inget att det regnar :)

Anonym sa...

Åh vilken glad överraskning! Inte varje dag man vinner i en tävling :o) Ska bli jättespännande att prova de chokladdragerade gojibären :o)
Slänger iväg ett mail med min adress till dej alldeles strax!

Anonym sa...

Nämen ååååh så skoj!
Jag brukar sällan vinna något,
så det här var en verkligt trevlig överraskning!

Dessutom älskar jag att testa nya livsmedel och kosttillskott (hälsokostbranschen tjänar många stålar på mig..;)), men gujibär har jag inte hunnit prova.
Spännande!

TACK!

Anonym sa...

Attans! Jag hade verkligen behövt lite magiska bär mot mina förkylningar :-) Men jag ska köpa det någon dag.

Ellas Inspiration sa...

Grattis till vinnarna!

Kram Karin