tisdag 21 oktober 2008

Dagens i-landsproblem: Valde jag rätt?

Bilder från Vagabond

Provade den här stövelmodellen (Crivits) på Vagabond i helgen och fastnade direkt för passformen. De satt som gjutna och skaftet var behagligt mjukt. Perfekt till leggings och långkofta i höst! Men - problemet är vilken färg jag ska ta. Den längst till höger känns lite kul eftersom jag har så många svarta och mörkbruna skor. Men å andra sidan funkar ju svart till så mycket mer. Och köpa två par i olika färg är väl alldeles för slösigt?

Vilken färg är din favorit?

, , , , ,

20 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Å, alla var ju supersnygga! Själv skulle jag ha satsat på den högra, ljusa - för jag har redan så många svarta stövlar.
Supersnygga!
Kram och ha en fin dag!

Miss Agda sa...

Jag gillar alla förutom de ljusa. Själv har jag så många par svarta stövlar så jag skulle satsa på de mörkbruna eller de lite ljusare längst till höger.

Ps: Jag skulle vilja se lite bilder på din lägenhet. På förra inlägget ser man en fin fototavla i bakgrunden och jag blev direkt nyfiken. Appropå det så har jag nu beställt en värstingkamera: en Nikon D80 med 18-135 objektiv. Här ska det fotas massor snart :-)

Anonym sa...

Jag hade valt den svarta, men det är för att jag är så feg. Du vågar ta vilken färg du känner för och eftersom du redan har svarta så ta någon annan kulig färg :0)

~Livet i byn

Anonym sa...

De är jättefina...provad själv svarta men tycker att de till höger är fina!

Anonym sa...

Jag har de svarta! :) Om du inte vill ha svart så hade jag valt de längst ut till höger. Snygga till ditt hår.

Anonym sa...

Helt klart de längst till höger, love them! Tack för kommentaren i min blogg förresten och ja - jag blev galen.

Anonym sa...

mörkbruna är super snygga men som sagt svart går ju med allt, men du har väll redan svarta stövlar. Jag skulle nog sattsa på de mörkbruna, kul med variation. =)

Anonym sa...

Jag gillar de svarta, men jag har fastant för svart i år, vill ha allt i svart!

Peeptoe kanske är svårburet, men så länge det inte har kommit snö tycker jag att det går bra :)
Man kan ju ha strumpbyxor inuti. :)

Anonym sa...

Förresten du sa att du hade klickat hem ett par skor. Då blev jag förstås nyfiken, var det någon av dessa eller ett annat par? :)

Lallis - liv och leverne sa...

Ja alla var ju liksom fina. Och...ja, klart man KAN köpa två. Det är väl inte fel? ;)
Kram Lallis

Mia sa...

Har du redan ett par svarta skulle jag ta de längst till höger för den nyansen var ändå väldigt klassisk. Känns som den kommer funka till det mesta ändå.

Visst blir man sötsugen av den kudden, den hade dock fallit bort när jag tittade in på bloggen imorse men vi får in o njuta på deras hemsida iställt!

Kram Mia

Anonym sa...

Once you go black... Skulle kört på svarta, lättmatchat:)

Anonym sa...

Jag tycker inte det är för slösigt att köpa 2 oliks färger av en stövel om den är pefekt i modell, passform och bekvämlighet. Det är itne ofta man hittar en sådna. Tycker allihop är jätte fina. Den svarta funkar till allt och den ljusbruna kan du ha långt fram i vår även till vårklänningar och bara ben. :)

Hanne sa...

Alle var fine, men mine favoritter er nok de mørkebrune! Jeg kan aldri få for mange mørkebrune støvletter;)

Anonym sa...

jag hade valt mörkbruna.. fast du kanske har rätt i att det skulle vara lite roligt att ha en annan färg som den högra :)

Pia Wester sa...

Alla var fina utom den längst till vänster, lite för ljus för min smak...

Anonym sa...

hm.. jag tycker faktiskt de till höger är snyggast!

Anonym sa...

Det är precis såna jag är på jakt efter :-) Därför skulle jag valt de längst ut till höger. Så snygga!

Anonym sa...

Grymt sådär enkelt snygga i sin modell, och vad det gäller färg så är jag väldigt svag för det ljus-/mellanbruna!

Anonym sa...

Jag gillar den till höger mest. Har du inte svarta stövlar redan? Då är det väl roligare med ljusbruna...