tisdag 21 oktober 2008

Besatt? Jag?

Foto: Mr H

Jag är skorpion och besatthet av olika saker är tydligen ett av stjärntecknets mest utmärkande drag.

Min kära pojkvän tycker att jag är bloggoman. Jag förstår inte alls vad han menar, men när jag fick se det här bildbeviset måste jag hålla med om att jag verkar synnerligen försjunken i vad som nu finns på datorskärmen...

Har haft träningspaus i två dagar nu på grund av min förkylning och kan lugnt säga att jag klättrar på väggarna. Hatar att inte träna, känner mig seg och slapp. Nej, usch, bort med de tankarna! Kroppen behöver vila, försöker jag intala mig, men svårt som sjutton är det att låta bli att träna.

, , , ,

22 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det är så jobbigt att inte kunna träna! Men kroppen säger ju ifrån så då måste man ju vila. Krya på dig!

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dej snart!

fint foto på dig förresten, looking good as always ;o) o fin bakgrundsbild på väggen där! Fjällen måntro?

Anonym sa...

p.s.en fika på Blueberry sounds very good :o)

ser framemot din egengjorda müsli!

Anonym sa...

Godmorgon! Jag är också skorpion. När är du född? Så där ser jag också ut när jag läser bloggar. Inte ett dugg kontaktbar.

Anonym sa...

bloggoman? du? näää:-)
jag förstår att du klättrar på väggarna, du är kanske mer tränoman än bloggoman? hehe. men vila nu så är det nog pigg snart! bort med alla dåliga å dumma tankar! kram!

Anonym sa...

Haha, min sambo säger att jag också sitter vid datorn och läser för mycket bloggar.
Jobbat att inte kunna träna när man är van vid det.
kram smillasplats.blogg.se

Miss Agda sa...

Gomorron!
Min kille säger samma sak om mig :)
Ja, det kan vara svart att låta bli att träna men försök att hitta på nåt annat, för annars blir du aldrig frisk! Krya på dig!
kram

Anonym sa...

Krya på dig, och låt kroppen vila - det behöver den! (:
Vi hade världens föredrag om varför man inte fick träna när man var sjuk/förkyld för någon vecka sen. Det var ganska läskigt, för det påverkar kroppen mer än man tror. o:
Tacl så jättemycket förresten. Hoppas du får en übermysig dag trots att du är förkyld. Kram! :*

Anonym sa...

Haha, det är lätt att bli lite beroende :)

Ha en bra dag och hoppas att du är piggare idag!

Anonym sa...

haha, ja, du ser rätt koncentrerad ut :)

hoppas du piggnar på dig snabbt så du får ta igen lite förlorad träningstid!

Anonym sa...

fast nu har det faktiskt slutat regna, så det blir stallet ändå:) härligt! jaaa, snart kommer han hem! dom första dagarna är alltid värst tycker jag, sen rullar det ju bara på..som tur är! hur länge ska din karl veckopendla?

ha en skön dag!

Anonym sa...

ja det förstår jag, det är ju ett tag kvar. men å andra sidan så är ju sakna bra;) plus att tiden går ju så fort! svisch så är vi där snart! gäller att tänka positivt..hmpf! :-)

Anonym sa...

Helt galet hur lätt man blir beroende av detta bloggande och likaså träningen. Jag är dock inte skorpion, men likväl är jag bloggberoende:)

Anonym sa...

hehe de är lätt att fastna framför bloggen :)

Anonym sa...

täningspaus är lite jobbigt men det kan ju behövas. Jag har också lite vila men jag vill ju träna. Men som du säger, kroppen behöver faktiskt vila så den får tillräckligt med energi till att träna sedan.

Anonym sa...

Man blir lite besatt av bloggandet. Jag var borta från min blogg i knappt 4 dagar. Skönt men visst saknade man att skriva lite.

Pia Wester sa...

Åh, en till skorpa? High five!

Anonym sa...

Jag känner igen det där. Manier gör livet värt att leva ;-) Visst är det skönt att kunna gå upp fullständigt i något?!

Anonym sa...

Du ser grymt bloggig ut, instämmer med H! :-) Ibland är det effektivt att vila sig i form, krya på dig!

Anonym sa...

haha ja jag är också en besatt skorpion minsann:)

Det där med träningen är jobbigt....själv är jag så trött jämt att jag verkligen inte orkar. Nu blev det ju massa motion i helgen men så har jag vart halv död sedan dess också:).....nä det är promenader jag får försöka ta mig ut på!

Ha en underbar dag nu snygging.

Kramar

Anonym sa...

Bilden var fin! Jag är också besatt av att blogga, det är ju så kul :-)
Du får krya på dig så att du kan träna snart.
Kramar

Anonym sa...

Han kommer hem om 2-3 veckor igen...

Ja, usch! JAg hatar att inte kunna träna! Jag blir hängig och på dåligt humör och orkar ingenting efter några dagars träningsuppehåll. Men idag blir det intensivjympa med den bästa ledaren! Det ska bli så grymt!