tisdag 28 oktober 2008

Tävla om energikickar!


Tränar du eller vill du komma igång och få en flygande start? Då är den här tävlingen något för dig. Nu kan en lycklig vinnare nämligen vinna ett kit med 10 energibars och 10 återhämtningsdrycker från Gainomax.

Det enda du behöver göra är att i en kommentar till det här inlägget besvara följande fråga:

Vad tror du att kroppen, förutom vätska, framför allt behöver efter träning för att ge bästa resultat?

a) Kolhydrater
b) Protein
c) Kolhydrater och protein
d) Fett
e) Vitaminer
f) Vatten
g) Inget särskilt

Tävlingen pågår fram till kl 23.59 söndagen den 2 november. Glöm inte att ange din blogg- eller e-postadress. Lycka till!

, , , , , , , ,

38 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med ännu en tävling och det här var ju något för en träningsjunkie som jag! Jag har faktiskt aldrig testat något tillskott...

Jag svarar protein och kolhydrater! C alltså!

Lia sa...

Jepp, jag har blivit brunett! Eller jag har en del ljusa slingor kvar men de syns inte så bra på bilderna. Kände för en förändring nu till hösten :)

Anonym sa...

Kan det vara det här som jag behöver för att komma igång med träningen ;)
Vet trots att jag inte är någon träningsfreak (just nu har ju varit tidigare men det har "gått över") att svar C är rätt svar.
kram

Anonym sa...

Kanariefåglar = lagom fåfänga då, med andra ord :)

Jag är gärna med och tävlar! Mitt svar är "C"

Elin sa...

jag säger att svaret är c. dricka vatten är också bra efter ett pass, annars blir man lätt lite uttorkad :)

Anonym sa...

C hade jag satsat på. Kolhydrater för att få ny energi och protein så att inte musklerna går åt. Hoppas det var rätt. :)

Anonym sa...

Svarar C (kolhydrater & fett) på den frågan... *L* Vad många roliga tävlingar du har... Kul!

http://www.zuzibuz.blogg.se

Katja Kristoferson sa...

Jag svarar i)LUSSEBULLAR!!!

(vet INTE om det var ekoingredienser i dagens bak)

Anonym sa...

åh tack så mkt! :)

Anonym sa...

Hej tjejen! Snygg dagens du hade!
Ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

Jag svarar också C! Hoppas jag vinner så jag kan testa dessa produkter, är ju ett snabbt sätt att få i sig något efter träningen!

Kram!

Anonym sa...

tack:)
å gainomax e goda.. men ja tränar inte :P

Anonym sa...

Oh jag vill vara med. Jag svarar C. Vatten dricker man ju utöver träningen ändå så man ska ju inte överdosera det =)

Hoppas allt är bra med dig. kram.

lina sa...

Alternativ c, kolhydrater & protein svarar jag! Kul med dina tävlingar:)

(http//linalikesmat.blogspot.com)

Anonym sa...

Rätt svar är C, kolhydrater och protein. Hade varit kul att vinna, jag har nämligen precis kommit igång med seriös träning för första gången i mitt liv och det hade varit kul med en extra boost!

Min mail är master_jacka@hotmail.com

Anonym sa...

fin blogg!!

Helena sa...

Kul tävling och MUMS med Gainomax! :)
Jag svarar C - Kolhydrater och protein!
Håller tummarna...
/H

Anonym sa...

svaret är helt klart c

Pia Wester sa...

Jag skulle vilja ha ytterligare ett alternativ, protein och FETT istället för kolhydrater! (Men nu snackar vi framkanten av ny forskning....)

Anonym sa...

c, kolhydrater och protein!

Anonym sa...

TACK snälla rara:)!

Jag testar min tur, och vill gärna vara med i tävlingen! Jag gissar på protein och kolhydrater, alt C

Kram!

Camillas dagar sa...

Jag chansar på C i din tävling. :)
Kram och ha en fin dag!

Anonym sa...

Du är utmanad!

Anonym sa...

Du får gå en powerwalk ikväll istället :)

Josefine sa...

mitt svar blir som alla andras c. haha.

Anonym sa...

vilken bra vinst för oss träningstokiga!

svaret är C, kolhydrater och protein behövs efter träning.

Anonym sa...

Jag antar att det är C, som är rätt svar. Har kommit igång med träningen igen efter sommarsemester å det känns såå bra! Kramen

Anonym sa...

Visst är det C som är rätt, alltså kolhydrater och protein. Har man turen att vinna här så kanske man kan komma igång med lite träning igen!!!!
Lättare sagt än gjort..ha ha.
gotland@speedmail.se

Unknown sa...

Jo det är ju kolhydrater och protein man behöver, mitt svar är alltså C! Många gånger har jag stått och tittat på dessa gainomax i samband med min träning, men dumsnål student som man blivit blir det aldrig av att jag köper. Vore kul att få prova om de kan slå min efterträning-banan jag alltid äter! =)

Anonym sa...

Oj, oj, perfekt för mig nu när jag ska komma i gång efter graviditeten. Jag svarar C på din fråga.

Ida sa...

Måste vara C (hoppas jag, annars har jag missat något totalt...) :)

Anonym sa...

jag är med och svarar C..

Anonym sa...

Jag svarar alternativ c - kolhydrater och protein.

Anonym sa...

Jag säger som de andra kolhydrater och protein men erkänner att jag trodde det var viktigast med kolhydrater!

Anonym sa...

En blandning av kolhydrater och protein (C)! Kolhydrater för snabbare återhämtning och ny energi samt protein för musklerna!
Detta kit skulle sitta perfekt i höstmörkret!

Anonym sa...

c) Kolhydrater och protein

Anonym sa...

Jag tror att det rätta svaret är C..
=)

Anonym sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla och svarar c) Kolhydrater och protein (såklart). /Eva