onsdag 22 oktober 2008

Ibland är det bra att vara lite stark

Burklock som sitter som berget och tunga Ikeamöbler som ska bäras och skruvas ihop. Visst har man ofta stor nytta av sina gamla simmararmar och för det mesta är jag stolt över dem. Att de sedan är svåra att förena med söta, puffiga små plagg är väl helt enkelt smällar man får ta...

Förresten - någon som har tips på klädmärken som tillåter lite större muskler på armar, axlar och rygg? Helst inte med alltför mycket elastan :-)

, , , ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, jag är lite morgontrött. Tog ett tag inna jag fattade vad lbd i kommentaren betydde. Men nu har jag vaknat =)
colorelle.blogg.se

Ida sa...

Klart det är bra med muskler! Sen är det ju tråkigt om de inte passar ens storlek i övrigt o kläderna man vill ha :(
Eko-brömix skulle vara något, gjärna mycket grovt också! Ska spana!

Anonym sa...

precis! älskar bye the way att bygga möbler, då känner jag mig så duktig när jag är klar =)

Anonym sa...

Jag skulle behöva bygga muskler
Har ont i överärmarna och kan inte hålla upp höger arm längre stunder

Anonym sa...

Hej igen! jo, de rosa pumpsen är från H&M faktiskt.
/ Ulrika
colorelle.blogg.se

Anonym sa...

De där problemen har jag också fast jag inte simmat. Det är väldigt störigt när man hittar något man vill ha men sen är armarna ivägen.

Pia Wester sa...

Better Bodies ;-)?

Anonym sa...

Jag har inga monsterarmar men problem på andra ställen, står alltid och svär mig blå i huvudet under sommarsäsongen när det skall inhandlas små klänningar. Hetaste tipset är småbutiker med en egen linje eller som plockar in lite mer udda plagg.

Anonym sa...

Åhh jag vet precis vad du menar! Plagget sitter perfekt i övrigt men är gjort för någon tanig muskelLÖS stackare. Medans jag själv blivit blönad med en iaf rätt hyffsad muskelmassa efter alla mina turer på gymmet. Och jag gillar mina muskler..jag är stolt över dem men ibland...ibland när man hittar den där skjortan/blus/tröja som man bara "måste" ha i sin garderob..så är det kanske inte ens prislappen som står ivägen utan A R M - M U S K L E R N A.

Ge mig en Bicepskrympare? Sticka hål på? andra förslag? *skratt*