lördag 25 oktober 2008

Firar födelsedag - med min dator

Min hårt arbetande pojkvän befinner sig på konferens med jobbet, så födelsedagsmorgonen har jag tillbringat med att blogga. Inte dumt alls, faktiskt! Nu har jag hivat i mig lite gojibär, valnötter och Kesella och ska snart bege mig till Friskis & Svettis. Ja, du läste rätt - det finns inget bättre sätt att inleda sin födelsedag med ett hårt träningspass.

Sedan åker jag till Stockholm för att bli "överraskad" av pojkvännen. Ska bli himla kul att äntligen få träffa honom.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS! Ha en helt jätte bra dag

Anonym sa...

förstår det!:) ha en riktigt bra dag! kram!!!

Anonym sa...

Stort Grattis! Hoppas du får en riktigt mysig dag!
Kramar

Anonym sa...

DU är cool!
Ett jättestort grattis på födelsedagen! Hoppas dagen blir underbar och du gör helt rätt som inleder den med ett träningspass!

kram

Anonym sa...

Ja må hon leva , ja må hon leva (8) Supergrattis på din dag och hoppas den blir bra :)
Kramar

Pia Wester sa...

Stort grattis!! Min tur imorron....

Anonym sa...

GRATTIS STOR KRAM

Anonym sa...

GRATTIS SÖTNOS!!!!!!

Hoppas du får en riktigt härlig dag....så får vi bestämma tid för vår dejt!

Och ja....visst är väl en fryst jordgubbe väldigt naturlig? förstår inte...men....men...

Puss å grattis igen.

Anonym sa...

Grattis igen..nu är det ju faktiskt din dag på riktigt:) Massa Kram!

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :'DDDDD <3