söndag 19 oktober 2008

Shoppingtripp utan shopping


Tro det eller ej, Petra åker till Stockholm för att shoppa och kommer hem - med Ipren och en ask halstabletter. Har jag tappat stinget? Eller var shoppingutbudet bara väldigt skralt just idag? Förmodligen berodde det på min jobbiga förkylning som gjorde att det mesta kändes segt. Mysigt var det i alla fall att fika på Fashion Café, som är sammanbyggt med H&M på Klarabergsgatan. Föredömligt många modetidningar att bläddra i hade de också. Smoothien med ananas och mango rekommenderas!

Förresten så har jag på mig min nya kashmirkofta från La Redoute, som jag bloggat om tidigare. Kan säga att jag älskar den - den är superskön att bära direkt mot huden.

, , , , , , , ,

14 kommentarer:

Anonym sa...

tråkigt att det inte blev ngn shopping! Men H&M har jättefina kläder just nu, och de har även 10% rabatt t.o.m onsdag..missa inte det..man kan nog göra några kap ;o)

Anonym sa...

p.s. Krya på dej ;o)

Anonym sa...

Härlig blogg :)

Miss Agda sa...

Åh stackare! Krya på dig!

Anonym sa...

Ibland är det ju bara så där, man hittar ingen man vill ha.

Koften ser underbar ut, fick du vänta länge på varorna från det företaget?

Svar: Det finns faktiskt i stort sett lika brett utbud till hästar som till människorna när det gäller mode. Rätt kul :0)

~Livet i byn

Anonym sa...

tråkigt med förkylningen. jag brukar oftast inte hitta någonting i stockholm, finns FÖR mycket ;) söt bild på dig :)

Mia sa...

Låter som en mysig dag ändå!

Åh det vore ljuvligt o ha en egenfotad bild, håller med dig. Själv är jag ingen vidare fotograf men i framtiden kanske. Skulle faktiskt vilja lära mig det.
Fotar du professionellt?

Krya på dig.
Kram Mia

Anonym sa...

Godmorgon! Snygg kofta.

Anonym sa...

Jag avskyr när det där händer, när man är redo för shopping och sen slutar det med att man bara irrar omkring utan att hitta ett dugg. Och de dagarna när man absolut inte ska shoppa - då finns det plötsligt hur mycket som helst.

Anonym sa...

jag har råkat ut för samma probelm, men jag tror att det lätt blir så om man inte känner sig helt pigg och fräsch,, mysigt med fika. =)

Anonym sa...

nämen.. visst blir man förvånad själv när man kommer hem tomhänt?!

krya på dig!

Anonym sa...

Vilken underbar kofta

Anonym sa...

ibland är man helt enkelt inte shoppingsugen.. ;) det där kaféet verkar bra, måste kollas in då jag är i sthlm nästa gång.

Anonym sa...

Vad tråkigt! Men nu har du ju pengar kvar när det dyker upp något snyggt! Caféet verkar mysigt, synd att det inte finns sånt i Halmstad.