fredag 17 oktober 2008

Grattis - ni vann ert livs frukost!

Så där - nu har jag äntligen hittat lite tid att utse vinnarna i den nyss avslutade tävlingen där vinsten är ett paket supermüsli med aktivt korn från Aktiv Everyday. Tävlingsuppgiften vara att beskriva sin drömfrukost och det har verkligen kommit kreativa och bra bidrag. Här är vinnarna:

Ni vinner ett paket Aktiv Müsli Hasselnötter & Dadlar:

Alexandra, Katja Kristoferson, Monika och Jessica

Ni vinner ett paket Aktiv Müsli Blåbär & Kokos:

Melanie, Anna, Smilla och Nelly

Grattis till er, vinsterna kommer med posten. Till er som inte vann, misströsta inte för snart dyker det upp en ny tävling här på bloggen!

, , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen vad trevligt :-) Nu ska det ätas musli :-D

Mailar min adress?

Anonym sa...

GRATTIS TILL DEM

Anonym sa...

yeaaah!!! vad glad jag blir!!! ska jag maila dig min adress? ;) det ska bli gott å spännande, och dessutom får ngt annat på posten än räkningar;) TACK!

Anonym sa...

HURRA! jag har vunnit.
Så glad jag blir och så spännande att prova något nytt.
kram smillasplats.blogg.se