fredag 31 oktober 2008

Hål på jackan? Nej, tack!


Bild från H&M

Gillar kampanjbilderna från H&M:s designersamarbete med Comme des Garçons massor, men jag kommer inte att hänga på låset den 13 november.

Uppriktigt sagt förstår jag inte grejen med den här kollektionen - visst finns det plagg jag kan tänka mig, men signaturplaggen känns extremt svårburna och konstiga. Haremsbyxor? Njaa. Hål på kavajen? Absolut inte. Prickig kofta? Har redan. Men jag beundrar H&M för deras mod att våga sig på en lite mer extrem designer.

Som tur är så finns det säkert de som älskar kollektionen och medan ni köar utanför H&M kommer jag sitta hemma och nöjt klämma på mina leopardmönstrade Cavalli at H&M-kap från i fjol...

(Hela kollektionen kan ni se här.)

, , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag har en klänning som skulle vara perfekt till dig, men den är självklart ALLDELES för stor för dig så det går ju inte. Den är helt i leopard i alla fall och faktiskt riktigt fin, kanske ska vädra den lite idag, hmm...

Anonym sa...

Kollektionen är jättefin men jag skulle inte använda det om jag så köpte något.

Anonym sa...

INGET för mig Jag gillar inte håliga kläder varken på kavajer eller byxor eller något annat

Anonym sa...

Verkligen inte snyggt. . .

kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar.
Www.metrobloggen.se/maritta
Ciaaao (:

Anonym sa...

Jag gillar inte kollektionen alls. Det är coolt och modigt av H&M, men absolut inget för mig. Byxorna var hemska :-)

Anonym sa...

Nej den här kollektionern är inget osm jag komer att hänga på låset för! Otroligt svårburna plagg, men så är det ju ett avant garde märke de samarbetat med också. :)

Anonym sa...

Riktigt trist kollektion och jag fattar inte hela grejen. Varför inte välja designers som kan göra praktiska kläder. Det känns lite osm att dem leker klippa och klistra på fritiden då de går med till ett H&M-samarbete...

Anonym sa...

Jag ska inte heller köpa något från kollektionen. Modigt visst, men kläderna är både svårburna och relativt dyra för att vara H&M, inget för ett "vanligt" H&M-fan. Jag är mer intresserad av din fina kofta med puffärmar :)