måndag 27 oktober 2008

Powerkoftan


Här är en första bild på powerkoftan jag inhandlade på H&M idag. Varför kallar jag den så? Jo, på grund av axelpuffarna som ger en ståtlig silhuett. Tyvärr suger bildkvalitén eftersom det var becksvart på min balkong och jag inte hade tid att ställa in kameran ordentligt. Lovar bättre bilder på alla dagens H&M-köp när jag träffar Mannen i övermorgon!

Koftan är gjord i en blandning av akryl, viskos och polyamid och går hyfsat bra att ha direkt mot huden.

I övrigt bär jag svart kjol från Monki (en storfavorit), lila strumpbyxor från Gina Tricot och svarta stövlar från Vagabond.

, , , , , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin är du som vanligt!

Anonym sa...

Sv: Nähä! Vad avundsjuk jag blir! Det är min favoritsida alla gånger. Inne där varje dag och surfar runt. Lyckos dig!

KATE sa...

En tjej på jobbet har precis en sån! Vill ha!!.. Puff ärmar är så snyggt! jag ska själv ta en titt imorn samtidigt jag kollar in Topshop :)

Ps.. har lagt en utmaning till dig, om du orkar :)

Anonym sa...

snyggt snyggt!! :) koftor kan man aldrig få för mycket av heller, det funkar till allt. vardag som fest:) kram!

Hanne sa...

Den var utrolig fin:)

mia dh sa...

Tjusigt, ha en fin dag med:)