onsdag 29 oktober 2008

Jag lever. Men bara nästan.


Benen är sprängfyllda med mjölksyra.
Låren och vaderna bultar.
Rumpan ska vi inte tala om.
Kvällens spinningpass blev som väntat en nära döden-upplevelse.
Morgondagens träningsvärk kommer inte att vara av denna världen.

Tur att ekologiska kaféet Tant Anci & Fröken Sara finns. Deras bulgursallad med renfilé, Västerbottensost och pepparotskräm kan vara den bästa matiga sallad jag ätit. Så mycket mer än så orkar jag inte rapportera den här mjölksyrestinna onsdagskvällen.

Over and out.

, , , , , ,

14 kommentarer:

Anonym sa...

vad du är duktig! Och om du inte varit i Paris tycker jag verkligen att du ska ta med kärleken hit pa en weekendresa! Finns ingen vackrare stad, i alla fall inte om du fragar mig ;)

Sov gott, och hoppas att du kommer ur sängen imorgon ;)

Kram Lisa

Anonym sa...

da vet du att du har gjort nytta iallafall. maten sag god ut, finns tant anci och froken sara pa fler stallen?

Anonym sa...

muums vad gott det ser ut! vad snygg och fräsch bloggen ser ut!

Anonym sa...

vad duktig du var!

Mums med ekologisk mat!

Miss Agda sa...

Men lite traningsvark ar val bara skont, ha ha:) Har behovs det hardtraning efter alla cheesecakes, ribs och B&J nar jag kommer hem... Men det tar vi sen.

Anonym sa...

gu vilken skön känsla (avis)

men renkött på?! häftigt! det är ju så otroligt gott *mUmS*

Anonym sa...

hungrig jag blir av att se bilden...mmm!!

shoelover.devote.se

Anonym sa...

Mums!! /Emma

Anonym sa...

Ser ut som man kan åka till Sundsvall bara för att äta om man inte har något annat där att göra ;)
kram

Anonym sa...

va skönt. Då kan du vara stolt över din presstation. Så gott det ser ut, måste än en gång ge dig lite kred för designen-skit snygg! =)

Hanne sa...

Den salaten så fantastisk god ut:)

Anonym sa...

Haha, det är så det känns efter ett perfekt spinningpass! Det är nära-döden-upplevelsen jag vill åt!

Anonym sa...

Åh, vad gott det där såg ut! Aldrig testat renkött.

Anonym sa...

Ååh MUMS