fredag 10 oktober 2008

Sniffa på reklamskylten


Ni andra kanske redan har sett dessa, men för mig var de något nytt - nämligen de doftande reklamskyltarna. Är det Orlando Bloom på bilden, förresten? Hur som. Går man ett par steg närmare snubben på tavlan och sticker in näsan där det står "try here" så doftar det herrparfym. Lite spooky är det, jag trodde nästan att det var ett aprilskämt...

Vad blir nästa drag? Att researrangörerna gör reklamskyltar där man kan dofta på New York, Rom och London? Hur doftar de här städerna förresten? Bara avgaser eller något annat också?

, , , , , , ,

5 kommentarer:

Hanne sa...

Det var nytt for meg også! Ingen dum ide i og for seg... Håper du får en fin lørdag:)

Anonym sa...

Oj, vilken konstig grej! Det känns USA-futuristiskt på nåt sätt...

Kul att du blev glad av mitt leende, jag är inte så förtjust i att le på kort, jag tycker alltid att det ser så tillgjort ut på mig...Men du har ett fint fotoleende!

Anonym sa...

haha, nåt sånt har jag aldrig sett förut;)

föressten så hörde jag aldrig hans bidrag igår på idol, men jag tycker han är orginell:) och sånt gillar jag, hehe,

Anonym sa...

jag har redan sniffat på en sån skylt..en jättebra idé..speciellt när man är trött o väntar på bussen...då blir man pigg av den härliga doften :o)

Marta sa...

cool grej, har jag inte sett. måste ju sniffa då. o sen så har ju gant sååå snygga killar i sina annonser, JÄMT! : ) :P

kram