lördag 25 oktober 2008

Hur naturlig är jag?



Fick en rolig utmaning av Alexandra och Leia, nämligen om hur naturlig jag är. Här kommer mina svar:

Du har....

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 9

Du ...
(x) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
(x) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(x) Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på gym (modifierar gym till Friskis & Svettis)
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 7

Du har...
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
( ) Tagit hål i öronen

Summa = 2
Totalt: 18

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Lustigt nog hamnade jag på samma poäng som Alexandra och enligt testet är jag alltså en "kanariefågel i nordisk miljö". Hm...men jag undrar samma som Leia - vad är det för negativt med att vara en fryst jordgubbe? För jag antar att man blir mindre naturlig med stigande poäng?

Vilka fler vill anta utmaningen? Emma, Melanie, Caroline, Anna?

6 kommentarer:

Anonym sa...

ooh i like it! älskar utmaningar:)!

Camillas dagar sa...

Kikar in på morgonkvisten från jobbet och ser att du har fyllt år. Grattis i efterskott! =)
Är så klart nyfiken på din pojkväns överraskning till dig. =)
Det är superbra att önska via bloggen. Då jag fyllde i vintras hade jag en massa Cultgrejor i bloggen och gissa om jag fick mycket Cult då jag fyllde år. =)
Kram och ha en fin helg!

Anonym sa...

Jag blev en Barbie, håller inte riktigt med :/

Anonym sa...

Självklart vill jag anta utmaningen. Får se hur det går för mig.. ;)

Anonym sa...

Kul! Jag fixar det senare idag :-)

Anonym sa...

Ja men absolut, let's go :-D