söndag 12 oktober 2008

Lite för herrarna...

Bild från David design

Svenska märket David design tillverkar möbler och herrkläder - en lite udda, men framgångsrik kombo. Konkurrenten Tiger uppges inte alls vara förtjust i den nya uppstickaren...

Kläder från David design finns att köpa på bland annat Pub i Stockholm, på avdelningen Casbah. Kan förresten varmt rekommendera den här avdelningen, som har massor av fint från en hel hög nordiska märken. Min älskling H shoppade en hel del här idag.

, , , ,

9 kommentarer:

Katja Kristoferson sa...

m..m..men chokladen då???

Anonym sa...

Jag tycker att han är ett bra exempel för damerna ;) Mums

Anonym sa...

Svar: Haha, den var rolig. Därför ja valde bilden som inte direkt visar hela hennes ansikte. För att se den timmar i streck skulle nog gjort mig galen.

Anonym sa...

God morgon! Nu har jag skrivit rätt rabattkod :)

Anonym sa...

Min flaska är ifrån 2005 och jag kan säga att det var mycket gott;)
Casbah heter köpcentrum på Kanarieöarna, samma ägare eller vad? Vet du?
Erika

Anonym sa...

haha- jag _är_ ju med i din tävling om musli, hoppas jag vinner då så får vi se om jag också håller med om att Pauluns musli är dammig & dyr ;) dyr kan jag ju hålla med om i alla fall!

Anonym sa...

Vilken snygging! Kläderna ser ju också himla fina ut.

Hanne sa...

Så spennende med nye merker, må sjekke om det finnes i Norge:)

Anonym sa...

Oh la la...