fredag 10 oktober 2008

Miss Agda - du gjorde min dag!


Superduktiga bloggerskan "Miss Agda" och jag sammanstrålade för en mycket trevlig sushilunch tidigare idag - och fatta hur rörd jag blev när hon plockade fram hur mycket finskt salmiakgodis som helst! Terva Leijona med tjärsmak som jag bara älskar, mjölkchoklad med salmiakfyllning och massor av annat gott. Jag är mållös av tacksamhet! Hoppas jag kan återgälda detta någon dag.

Och förutom att saltlakritstrollet i mig nu hoppar jämfota av lycka så fick jag ett annat glädjebesked alldeles nyss: Min leopardmönstrade fleecejacka finns nu att hämta på posten!

Tjohoooo!

, , , , , ,

8 kommentarer:

LIA sa...

Jag älskar choklad med salmiaksmak! Det är nog den bästa uppfinningen sen..jättelänge i allafall :)

Anonym sa...

låter som en toppen fredag, nu har du nått att mysa med i soffan, kanske till kvällen idol? =)

Anonym sa...

Jag vill också bli kompis med Agda Jag älskar ju lakrits
Hoppas att jackan blir bra nu

Anonym sa...

Först så vill jag tacka för din kommentar i min matblogg...soppan är jättegod! Om du gillar Tacokryddan så gillar du den.

Om du fick Fazers choklad med salmiakfyllning så avundas jag dig verkligen, den är supergod!

Nadja

Miss Agda sa...

Så härligt att kunna göra någons dag!! :) Du får rapportera sen vilken av dem som blev din favorit!

Anonym sa...

Vad rart utav henne :) Underbart med människor som gör sånna spontana saker åt en, små som stora. Låter som en bra fredag för dig hittills :) Hoppas den fortsätter i samma anda :)

Vad roligt att han också har fastnat för Tant Anci & Fröken Sara ! =) Mackan jag åt där igår var riktigt smarrig , hihi :)

Rosa Hemmet sa...

Kul att få ett ansikte på kära miss Agda, vad gott det såg ut med lakrits, fast än jag inte är något stort fan så blev jag sugen :) Trevlig helg!

Anonym sa...

åå nu saknar jag allt gott godis från finland, handlar med mig massor från helsingforsresorna! finsk lakrits, treva lijona, tupla och så aakkoset. sist men inte minst carneval kakorna åå jag saknar! mini