onsdag 15 oktober 2008

Bad hairday...


Till och med den här stackars pippin är finare i håret än vad jag är idag. Vet inte vad som är fel! Mitt hår är just nu flygigt, torrt och allt annat än lätthanterligt, trots att jag fjäskat för det ordentligt med Redkens Heavy Cream. Hm, vad göra? Järntillskott har jag också börjat knapra, samt att jag försöker äta mer järnrik mat.

Och inte blir det bättre av att det just trillade in en inbjudan till ett otroligt hajpat event som går av stapeln i centrala Stockholm imorgon (gissa vilket...) Kanske kan man bära turban? För den är väl fortfarande helrätt?

, , , ,

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog inte så farligt ;)
Ta vad du vill på huvudet =) bara då går så du kan "rapportera" till oss vad som händer, hihi.
kram smillasplats.blogg.se

Anonym sa...

Du kommer att se strålande ut...tänk bara att du är finast...då är du det! Du kommer få så roligt! Har du provat Dustit? så håret blir som tupperat...då kanske du slår pippins frilla ;)

Anonym sa...

Det kommer bli så bra så ;) ses där!

Anonym sa...

Haha, tror inte att det är så farligt och även om det är det är du säkert jättefin i pippifrisyren också :) Hoppas du får en kanonkväll!

Anonym sa...

Ja den satt precis där den skulle, skönt att få upp värmen i kroppen igen:=

Lova att hälsa Tack till din mamma, jätte kul:)!

Turban är helt inne iår, kan inte bli fel;) Dåliga hårdagar är inget kul att ha, har en idag men som tur är ska jag bara vara inne, annars hade en mössa neddragen till öronen fått fungera peruk ;)

Ha det så bra!

Kram!

Anonym sa...

haha, jag tror dig faktiskt inte när det gäller pippin ;)

kul med inbjudan, du kommer säkert att vara toppensnygg hur du än går :D

Anonym sa...

Oj, tur att du inte dök upp på Fjällräven och skrämde mig med din frisyr ;-) Kolla cityakuten.se, Wasa vaccination ligger precis vid Hötorget. Det var där jag fick ärlig info. I morgon är det massor pressvisningar, kanske ses då? Se till att få ordning på håret tills dess, tack ;-)

Anonym sa...

hihi.....sötnöt.....du kommer se lika snygg ut som alltid minsann!

Du kan dessutom stoppa ner mig i fickan så har du sällskap av någon som verkligen är i stort behöv av en frisör:)

Kramar i massor

Anonym sa...

haha snygg fågel

Anonym sa...

Åh, så du ska gå? Nu ångrar jag ännu mer att jag inte tackade ja...