fredag 17 oktober 2008

Igår förlorare - idag vinnare!


Igår var jag knäckt av att ha missat Biancos fantastiska goodiebag värd 5 000 kronor på grund av att jag råkat ställa in mobilen på ljudlöst. Idag känns det mycket, mycket bättre eftersom jag vunnit en ny tävling - den här gången ett underbart fint halsband med sötvattenspärlor och silveröverdragna ringar hos Att ha det gott.

Se så fint collage med bilden på mig mot leopardbakgrunden Carina gjort på sin blogg. Tack snälla du, du gjorde min kväll!

, , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tack så jättejättemycket! :)
Fint halsband förresten, verkligen. Och hoppas du får en übertrevlig helg, fina du. Kraaaaam! :*

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Halsbandet var verkligen superfint!
Ha en trevlig helg!
Kram Sandra

Anonym sa...

Grattis till det fina halsbandet. Jag va med och tävla där jag också meningen vinst för mig men jag hade ju tut hos dig istället.
kram smilllasplats.blogg.se

Ellas Inspiration sa...

Men gud va roligt och vilken snygg vinst!! GRATTIS!

Ang. Pottery Barn så säljs de ju tyvärr inte i Sverige!!! Det blir att shoppa "over there".

Ha en superbra dag!

Kram Karin

Anonym sa...

Det blir väl snyggt
En leopard i pärlor

Anonym sa...

vad roligt!! å halsbandet är ju supersnyggt:)

Anonym sa...

grattis! halsbandet ser jättefint ut!