fredag 31 oktober 2008

Gårdagens kändisspotting


Foto: Peter Knutson/www.paulun.com


Spottade ingen mindre än hälsogurun Fredrik Paulún på Hotel Clarion Collection i Sundsvall, alltså samma hotell där vi bodde (han föreläste i Sundsvalls stadshus den 29/10).

Han satt i närheten av oss under frukosten och jag kunde höra att han tog fram en burk med något som skramlade. Om det var mirakelpiller eller vanliga vitaminer kan jag dock inte uttala mig om och jag vågade inte fråga honom heller. Hade stor lust att gå fram och höra efter vad han tyckte om gojibär, men fegade ur där också...

, , ,

5 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hi hi... :)
Jag käkar hans müsli och GI-limpa. Suuupergod. (Men jag vet att du tycker att müslin är lite dammig).
Usch, vilken jobbig resa du hade med X2000! Funkar alltså åksjuketuggummin? Jag har bara testat åksjuketabletter förut, men dem blir jag ganska trött av ibland.
Ha en fin dag!
Kram!

Camillas dagar sa...

Jo, jag glömde säga att du gjort fint här på bloggen. Fin, ren design. :)

Anonym sa...

Attans, det skulle du ha frågat, jag har ju varit och köpt på mig ett lass bär efter din tävling :)

Anonym sa...

Jag såg ett jätte intressant
föredrag av honom på tv
efter det köpte jag hans shoppingguid Mycket användbar när man handlar
Han har gett poäng på livsmedel så att man ser vad som är bäst att köpa

Helena sa...

Jag hade bokat in honom här på mitt jobb idag för en frukostföreläsning! Värst vad han reser... :) Han är verkligen SÅ bra och pedagogisk, rekommenderar varmt att passa på och lyssna på honom på Allt för hälsan på Älvsjömässan nästa helg!