söndag 26 oktober 2008

Inte så illa som det ser ut


Eftersom man inte fick något fin-kaffe till frukosten så blev det ganska snart ett stopp på Espresso House under dagens shoppingrunda. En gräddig latte och en mocha cupcake satt fint. Yummie! Jag är medveten om att jag ser lite bister ut på bilden, tror mest det berodde på att min frukostdröm hade krossats några timmar tidigare. Sen var ju inte vädret så kul heller.

Tror ni det blev något shoppat då? Nej, inte det heller, förutom en body butter på The Body Shop. Vet inte vad det är med mig och shopping nu för tiden. Kanske beror på åldern?

, , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åldern?????
Jag ska ut i morgon och försöka hitta en topp
hur ska det gå då???

Mia sa...

Men lite body shop är ju aldrig fel! :)

Kram Mia

Anonym sa...

Vad synd att du inte hittade något!
Min kompis kallar det fenomenet för shoppingdepression, hon drabbas nämligen av det ibland. Hon kan då gå runt på stan och se en massa snyggt, men inte känna för att köpa något eller att något tilltalar henne. Om det är det du har drabbats av kan jag nog bota dig, jag har nämligen botat min kompis några gånger...

Anonym sa...

Det är ju när man verkligen -vill- hitta något som man inte gör det... vänta du några dagar, så ska du se att du är "botad" ;)

Anonym sa...

Du hade säkert en trevlig dag ändå :D

Pia Wester sa...

Det är tungt att få sina frukostdrömmar krossade! En gång fanns det ingen äggröra på ett hotell, jag minns det som igår....:-(

Anonym sa...

vad tråkigt att du inte hittade ngt! jag har spanat in massor av plagg...men plånboken är inte lika sugen som mej,,.

Anonym sa...

sotnos! vilket fint inlagg :-) och ibland orkar man bara inte shoppa ;-)

Anonym sa...

mysigt. fin bild. Då verkar vara en person som blir super bra på bild jämt, =)

Anonym sa...

Känner igen det där. När det finns tid och pengar, men ändå shoppar jag inte. Jag har insett att jag funkar bäst/är effektivast när jag närmare mig deadlines, och att det gäller både jobb och shopping. Med för mycket tid finns det risk att jag inte fokuserar;-)

Anonym sa...

Inte tycker jag du ser bister ut. Bodybutter är väl inte att förakta ;)