söndag 5 oktober 2008

Innan regnet kom


En outfitbild hann vi med innan regnet började ösa ner här i Uppsala. Nu har det vräkt ner hela dagen tills det slutade alldeles nyss. Så här såg jag ut idag:

- Leopardmönstrat diadem, H&M
- Grå, transparent topp, H&M Trend
- Svart kofta i ull- och viskosblandning, H&M
- Brett lackskärp, H&M
- Pennkjol, Madonna for H&M
- Strumpbyxor med cerisebrun marmorering, H&M Divided
- Svarta stövlar, Vagabond

Varför bär jag då Madonna for H&M-kjolen två dagar i rad? Jo, jag blev så glad av Ellies gulliga kommentar på gårdagens outfit, hon skrev så här:

"Pencilkjolen sitter helt perfekt på dig och är i den nya, trendiga längden precis nedanför knät som alla pratar om som "the new pencil skirt". Ursnyggt och så läckert med färgade strumpbyxor!"

, , , , , , ,

12 kommentarer:

Anonym sa...

Söt blogg du har! :D

Anonym sa...

Vacker du är! /BigS

Camillas dagar sa...

Hej och tack för kommentaren hos mig. :)
Jag har nog kikat in hos dig förut, men inte kommenterat tror jag.
Jättefin outfit! Snygg kjol, men tyvärr helt fel längd för mina feta vader, jag får nog vara omodern och ha mina lite kortare kjolar i stället.
Kram och ha en fortsatt mysig innekväll!

Hanne sa...

Du er utrolig stilig og gjennomført:)

Jorunn sa...

Hvor flott du ser ut!

Anonym sa...

TACK:)!!

Alltid lika fina kort på dig:)!

Anonym sa...

Jag tycker att du är vacker och elegant. Tänker på kungligheter när jag ser dig.

Anonym sa...

Tack!
Vilken härlig blogg du har!

Anonym sa...

jättefin outfit! dina färgglada strumpbyxor har smittat av sig och nu har jag beställt ett par från H&M ;o)

Anonym sa...

Snyggt!!

Haha, vad sunkigt det låter med videobutik & solarie i ett..

Anonym sa...

super snygg outfit! stövlarna var super snygga. =)

Anonym sa...

stiligt på dig, fin du! hoppas du får en fin dag idag! mini