måndag 6 oktober 2008

Desperately seeking!

Jag efterlyser en av vinnarna i min gojibärtävling som inte lämnat sin mejladress, nämligen Sandra N. Hennes tävlingsbidrag lyder:

"Och gojibär har jag heller aldrig provat men tanken har slagit mig. Skulle vara kul att testa, försöker ta tag i min hälsa och välbefinnande efter några allt för slappa år med småbarn. Dags att ta hand om mig själv också."

Sandra N - mejla ditt namn och din adress till mig på petra.manstrom@gmail.com så snart du bara kan. Hör jag inget av dig inom ett dygn måste jag tyvärr dra en annan vinnare. Tufft, jag vet, men jag hoppas att du ser det här och hör av dig snarast.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag med! Hoppas det är ett bra program med bra fakta och att det inte är vinklat på något sätt bara.. En del "hälsoprogram" kan rikta in sig på lite fel saker tycker jag! Hoppas du får en fin kväll! kram

Anonym sa...

Ja, absolut ska det vara mkt av kräftstjärtarna!