torsdag 2 oktober 2008

Bättre efter en Moulin Rouge

Bild från Drinkswap.com

Tågresan hit till Sundsvall med X2000 blev ingen hit. En minut innan ankomst fick jag göra en akututryckning till toaletten... Nu, efter en underbart god pasta och ett glas rosé på italienska restaurangen Invito (tack snälla Therese för Sundsvallstipsen!) och en sängfösare i form av en Moulin Rouge (Pernod och tranbärsjuice) i hotellbaren känns det mycket bättre. Mängder av vatten har jag druckit också.

Tack också, snälla Sofie, för tipset om åksjuketuggummi. Det ska jag inhandla imorgon, för jag klarar inte av pillret jag ätit tidigare.

Godnatt!

, , , , ,

4 kommentarer:

lina sa...

Inte roligt att bli åksjuk....hoppas du får en trevlig sundsvallsvistelse nu!!!

Anonym sa...

Det var så lite så, stackars dig för övrigt! Jag börjar genast att tänka på graviditetsillamående. Det påminner starkt om åksjuka. PS. Vad tränar din coola kille för något då? ;-) Skicka hit honom på en blixttiokamp en dag så får vi se vad han går för!

Katja Kristoferson sa...

Det är jag som tagit bilden =)

Katja Kristoferson sa...

inte längre.. =)