lördag 20 september 2008

Tjohalia diggar min blogg


Gulliga Sandra bakom Tjohalias blogg om inredning har förärat min blogg med utmärkelsen Javablu award. Så roligt, jag känner mig mycket smickrad. Nu skickar jag vidare det här kreativitetspriset till följande bloggar:

1. Citycatwalk - för att Ellie mixar personliga inlägg från senaste semestern med inlägg som visar på stenkoll inom mode.
2. Alexandras - för flitig uppdatering och vattentät koll på det senaste inom trender och mode mixat med personliga inlägg om barnen och familjen.
3. Miss Helenas - för en viktig blogg som bland annat tar upp hur man sakta kan ta sig tillbaka efter en svår, personlig tragedi.
4. Melanieee - för en blogg med läsvärda reflektioner om livet, träningen, kärleken och annat viktigt.
5. Träningsblog - för Pumas roliga, viktiga och välskrivna blogg om träning berättad med en stor portion humor och glimten i ögat.

Självklart hade jag velat dela ut utmärkelsen till fler, men den här gången blev det ni fem ovan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack snälla:)! Tosca är en favorit hos mig med:)

Anonym sa...

Åh, tusen tack! Vilken underbar överraskning :)

Anonym sa...

men vad rörd jag blir..tack snälla du.Bloggen har hjälpt mig mycket ska du veta,Roligt om nån läser!Kram på dig..

Anonym sa...

Jaa, det är verkligen så synd att affären inte finns i Sverige :)

Anonym sa...

men vad roligt! you made my day dear! :)

Puma sa...

tack - du är för söt. :)