torsdag 18 september 2008

Jag antar frukostutmaningen


Sassy utmanade mig att plåta en typisk frukost hemma hos mig. Och idag äter jag äntligen frukost i dagsljus, så här kommer den:

- Grovt bröd med ost (Herrgård såklart) och rågbröd med keso och babyplommontomater.
- Tropisk fruktjuice.
- Grönt te med havtorn i min favvomugg från Marcus Samuelsson.

Jag brukar avsluta frukosten med yoghurt och müsli, gärna med lite gojibär på, men det hinner jag inte just idag. För övrigt är jag en inbiten frukostmänniska och skulle kunna äta frukostmat till varje måltid.

Nu utmanar jag Magstarkt, Miss Agda, Solli, Alltid på G och Melanieee att visa upp sina frukostar och skicka utmaningen vidare till andra bloggare.

, , , ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gott ut :)

Anonym sa...

sv:man vill aldrig släppa sommaren, men nu när det är så kallt är har i alla fall jag fått släppa taget. =(
mums! viktigt med en bra start på dagen!

Anonym sa...

Mums, vad gott det ser ut!

Nu sticker jag!

kram

Anonym sa...

vilken rolig utmaning, den är tagen!:) och nej, ingen chans att jag tröttnar, det är bara skoj:)

Anonym sa...

Åhhså gott det ser ut
jag är en riktig slarver med frukosten Får skärpa mig nu

Micke sa...

Oj du får en frukost att se riktigt härlig och maffig ut..
Min frukost består av en macka i farten när jag ens har tid eller ork att äta.
:D

Anonym sa...

Åhh..vilken härlig frukost! Själv kan jag inte äta frukost..lite synd:/!

Anonym sa...

Jag fullkomligt älskar frukostar om jag har gott om tid och gärna får den serverad (hotellfrukost - mm!) Dessvärre har man ju inte det så bra varje morgon.

Anonym sa...

Självklart antar jag utmaningen ;o)
imorrn plåtar jag min frukost!