lördag 27 september 2008

Rut slog upp dörrarna


I dagarna slog nya klädbutiken Rut m.fl upp dörrarna intill JC i Uppsala. Eftersom var och varannan tjej sprang omkring med de cerise shoppingkassarna var jag ju tvungen att gå in och ta en titt jag också. Knökat med folk var det och visst fanns det en hel del med köppotential. Bland annat klämde jag på ett par svartvitrutiga stretchjeans från Dr Denim. Men jag återvänder nog och kollar in utbudet i lugn och ro en annan dag.

Någon annan som varit där och shoppat?

, , , , ,

6 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Jag tycker det är så roligt när det öppnar någon ny affär. Tyvärr var det länge sen nu någon ny affär öppnade i vår lilla stad.

Anonym sa...

Jag såg den affären på semestern i Göteborg, men jag var aldrig inne. Kul med nya butiker!
Snälla farmor och farfar bjöd alltid på bridgeblandning när jag var liten. Dom är döda nu men jag tänker alltid på dom när jag äter det :-)

Anonym sa...

OJ Det har jag helt missat Får jag kika in på

Anonym sa...

vad kul med nya butiker sådär=) i västerås är dock alla nya affärer som öppnar svindyra konstigt nog?

Anonym sa...

haha det var jag ovan ;)

Anonym sa...

Äsch! Jag som inte orkade gå på stan i dag. Typiskt. Får titta in en annan dag. kram smillasplats.blogg.se