måndag 29 september 2008

Lunch med Miss Agda


Jag har några bloggar som jag bara måste besöka varje dag, oavsett om maten håller på att brännas vid på spisen eller pojkvännen står och väntar otåligt vid ytterdörren. Dit hör bloggen Miss Agda - och därför var det extra roligt att få träffa bloggerskan själv över en mycket trevlig lunch idag. Naturligtvis var jag tvungen att introducera henne till Svenska Dagbladets egen kaffeautomat - italienska espressobaren Poli i passagen bredvid H&M på Drottninggatan. Tror att hon gillade sin krämiga latte :-)

12 kommentarer:

Miss Agda sa...

Ja, det gjorde jag :-)

Tack för en trevlig lunch! Jag får blogga om det ikväll...

Anonym sa...

vad mysigt att ses sådär! kärmig latte lät ju inte helt fel heller...

Hanne sa...

Så kult å treffes sånn:) I Norge har vi så få bra blogger, de fleste som blogger er mellom 14 og 18 år... Kjenner at jeg ikke har så mye til felles med de;) I Sverige skjer det mye mer i bloggverdenen:)

Anonym sa...

va roligt att träffas sådär!!:)

Anonym sa...

ja, lite surnat. hm. antar för att det är "cheesecake" och det innehåller förskost? äh, jag vet inte. fossil fuel är nog min godaste, men den nya sorten gillar jag bara mer & mer :D ja, och senä r det ju så praktiskt, pappa-taxi är ju gratis också, haha ;)

Anonym sa...

Kul att ses på riktigt

Anonym sa...

Vad kul! Det känns ännu roligare med bloggandet när det faktiskt kan leda till något mer än bara "hej hej" på bloggen :D

Anonym sa...

Vad roligt! Och vad fina ni är! Jag har aldrig träffat några bloggvänner på riktigt. Men en bloggare kanske ska köpa huset bredvid vårt :-)

Anonym sa...

Roligt att du gillade pelargonidén. Nu har jag tagit fram ett par nya örhängen med pelargoner på http://www.cakka.se/blogg Titta och hör av dig om du vill köpa! 195 baloobas, inkl frakt. caroline@cakka.se

Anonym sa...

åh vad roligt att träffa nån som har en blogg man gillar!Kolla gärna in i min blogg, följ min flytt till Asien och hjälp mig med en modefråga ;)

Anonym sa...

Vad kul med en liten bloggträff in real life! Hoppas ni hade trevligt :o)

Ellas Inspiration sa...

Va kul meden bloggdate! Snygga ser ni ut också....

Tyget, ja är inte leopardmönster lite "Petra"....

Visst är det kul att kompisar kan se på ett tyg eller ett plagg och säga men det där är du och man känner verkligen ja, det är det! Skönt med sådana goa kompisar som känner en så väl!

Kram Karin