onsdag 17 september 2008

Frågor och svar 2: Det skulle jag aldrig blogga om

Hur mycket pengar lägger du ner på kläder varje månad? Vilket är det dyraste plagg du äger och vad kostade det? /Nina

-Oj, hur mycket jag shoppar för varierar väldigt mycket, men snittet kanske är runt 1 000 kronor. Det dyraste plagg jag äger är nog min skaljacka i funktionsmaterial som kostade cirka 5 000 kronor.


Jag är nyfiken på vilken inredningsstil du har hemma :-) /Nergårds-Emma

- Jag skulle säga personlig och ganska minimalistisk, med tydliga inslag av mitt intresse för naturfotografering.

Vad skulle du ALDRIG blogga om? /Sofie

- Jag skulle aldrig blogga för ingående om mitt arbete, privatliv och namnge kompisar och bekanta som inte är tillfrågade. Bland annat.

Vad är dina planer för de närmaste fem åren? Har du planer på att fixa en leopardmönstrad bil? ;-) /Anonym

- Mina närmaste planer är att byta ut några jympapass mot mer friluftsliv, jag skulle bland annat vilja lära mig göra eskimåsväng med kajaken. Sedan har jag en lite större strapats som jag drömmer om, men mer om den senare... Leopardmönstrad bil? Absolut! Vem kan fixa?

Hur mycket leopard har du hemma? eller vilken är din favorit leopardpryl? Skulle vara kul med en bild på dig när du hängt på dig allt du har med det där trevliga mönstret! /Fröken Essman

- Jag har mer leopard än du vill veta ;-) Skämt åsido, ett tjugotal plagg, skor och accessoarer är det säkert. Ska jag hänga på mig allt jag har med detta fina mönster lär det bli en väldigt märklig bild, ha ha.

,

Inga kommentarer: