tisdag 23 september 2008

Besatthet


Bild från H&M

Jag kan bli lite besatt ibland, vilket förmodligen beror på mitt stjärntecken (gissa vilket). För några veckor sedan spanade jag in den här underbara koftan med vackra rosettdetaljer på fickorna i H&M:s webbshop, men min storlek var slut på lager. Men skam den som ger sig! Jag har bevakat den här koftan som en hök, klivit upp extra tidigt på morgonen och surfat in för att kolla om lagerstatus ändrats. Och i morse bar mina ansträngningar äntligen frukt! Så nu är godingen ovan hemklickad och jag hoppas den är lika fin i verkligheten som jag tror. Materialet verkar också bra, ingen jobbig akryl, utan ull, viskos och polyamid.

, , , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den koftan är RIKTIGT söt

Anonym sa...

Tack snälla rara:)

Nej jag är faktiskt inte medlem där, men gillar sidan väldigt mycket, vad tänkte du på:)?


Skam den som ger sig, jätte kul för dig att du fick tag på den:)

Önskar dig en härlig tisdag!

Kram!

Anonym sa...

Jag har också gjort så en gång när jag ville ha en kjol, och till sist dök den upp i min storlek :-)

Koftan är så söt. Jag har också funderat på att köpa den innan.

Anonym sa...

Tycker att det ser ut som en vanlig svart kofta rakt upp och ner.

Anonym sa...

Jag har också spanat in den där koftan! Den ser superfin ut på bild. :)

Anonym sa...

funderade också på den men jag valde att avstå. Ångrar mig lite när jag ser hur snygg den är på andra...

Anonym sa...

jag har den! fast i grått:) skulle gärna ha den i svart, men det är i stort sett dödsdömt här hemma med två katter. tyvärr;) men snygg, ja det är den verkligen!

Anonym sa...

Vilken snygg!! Vill ha!!