söndag 28 september 2008

Äh - statementjackan är slut!

Bild från Topshop

Vet ni vad? Den fina kavajen jag nyss fått hem från Topshop har spruckit i flera sömmar. Dåligt, säger jag! Nu har jag returnerat den och hoppas att det ska gå bra. Någon annan som beställt från Topshops webbutik och kan uttala sig om det brukar gå smidigt att skicka tillbaka saker?

Kunde inte låta bli att klicka runt lite och hittade den här underbara jackan - tror att den här typen av plagg som med sin skärning sticker ut lite kallades "statementplagg" någonstans, var det kanske i Chic? Men den var tydligen populär, för den är slut på lager... Något min plånbok förmodligen jublar åt i tysthet.

, , , , , ,

6 kommentarer:

Hanni's sa...

Jag har handlat via Topshops-webshop men aldrig returnerat ngt. Fast jag var nära då en topp inte alls motsvarade mina förväntningar.Cool kavaj!

Svar: Hehe visst är dem lika. =P

Anonym sa...

Har aldrig handlat där. Men synd att kavajen var så dålig. Den som var så snygg!

Anonym sa...

gud vad trist att kavajen inte håller! nu blir jag inte speciellt sugen på att handla från Topshop! dock var jackan på bilden grymt snygg..

Anonym sa...

NEJ vad trist!!!! jag handlar ofta ofta från topshop men har aldrig behövt returnera något, men det ska nog funka smidigt! :D

ser att du är förkyld, hoppas att det inte blir lika långdraget som för mig och KRYA PÅ DIG! KRAM

Anonym sa...

nej, vilken otur! Hoppas de har den på lager o att du får en ny snart, för den var verkligen jättefin på dig!

Anonym sa...

Tråkigt med kavajen för den var verkligen snygg på dig!