söndag 21 september 2008

Klurig kjol


Som jag tidigare bloggat om så har jag en viss rädsla för "ungdomsaffärer" som Monki, BikBok och annat som jag försöker bli av med. Att ta tjuren vid hornen lär vara det bästa sättet att bota rädslan, så därför har jag gjort precis det.

Så här ser eftermiddagens outfit ut:

- Svart kofta i skön blandning av silke och polyester, H&M
- Scarf, H&M
- Svart linne i pimabomull, H&M
- Svart kjol, Monki
- Lila strumpbyxor, Gina Tricot
- Leopardmönstrade pumps, Din Sko

Som ni ser har jag svårt att låta bli leoparden ;-)

, , , , , , ,

16 kommentarer:

Miss Agda sa...

Kjolen är grymt snygg! Har du köpt den nyligen?
PS: Jag är så avis på dina lyckade outfit-bilder (och helt klart superlyckade outfits), mina är oftast helt kassa tagna med mobilen genom spegeln... :( (Men snart blir jag iaf systemkameraägare, hoppas A också tycker då det är kul att fota med den!)

Anonym sa...

Åh, den där kjolen hade jag velat ha men den fanns inte i min storlek! Ursnygg! Så fina bilder dessutom.

Anonym sa...

detta var RIKTIGT snyggt

Anonym sa...

Helt otroligt snyggt! Men jag trodde att den rutiga blusen var dagens outfit. Jag har nog hamnat lite efter :-) Skyller på förkylningen.

Anonym sa...

Skit snyggt! Blir avundsjuk på alla som kan ha färg på strumpbyxorna, jag känner mig bara som en femåring i såna =(
kram smillasplats.blogg.se

Anonym sa...

Så snyggt med de lila strumpbyxorna till det svarta! Och leopard kan väl knappast bli fel heller :D

Anonym sa...

Men gud vilken snyggis du är!!

Anonym sa...

oj vilken fin uppiggande färgklick! Skitsnyggt! :o)

Anonym sa...

Åhh..otroligt snyggt! Wow!:)
..checklista Champagne kommer till nästa helg;) Kram!

Anonym sa...

ojoj vilken snygging!

tänkte på dig när jag läste nya damernas värld idag... det var mycket leopard mode hehe...

Anonym sa...

Kanonsnygg kjol!

Anonym sa...

Jättefin kjol, den kan du vara nöjd med! :)

Anonym sa...

Fina bilder!

Anonym sa...

härliga strumpisar! åh leoskor vill jag med ha.. har dock inte funnit de perfekta än!

Anonym sa...

snyggt! älskar kjolen :)

Anonym sa...

Ännu en snygg outfit! Du lyckas varje gång!

Tack för den fina kommentaren på bloggen :o) Att öppna ngt eget har alltid funnits i tankarna kanske ett hälsofik i kombination med ngt annat. Vi får se ;o)