tisdag 23 september 2008

Friskis & Svettis rockar!

Skärmdump från Uppsala F&S

Ahh - nu vill jag bara logga ut och kila iväg på ett skönt jympapass! Finns inget som så effektivt botar eftermiddagshuvudvärk som en riktig genomkörare. Ikväll väntar ett pass med Ingrid, hon är en av mina absoluta favoritledare och har faktiskt lett jympa sedan jag gick på mitt första pass 1988. Himla coolt.

Paret på bilden ovan, som också just nu pryder startsidan på Uppsalas Friskis & Svettis-lokalavdelning är trogna motionärer som ofta går på samma pass som jag. De har power och styrka så vi "ungdomar" framstår som värsta latmaskarna...

, , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag gick nog på mitt första friskis pass när jag var 14 år, sedan dess har jag varit fast. så skoj att det finns så mycket att välja på också:) du är så duktig som kommer iväg hela tiden hur segt och trögt allting ändå kan vara ibland.

jag skulle på skivstång ikväll, men precis den tiden ska vi kolla på ny fläkt..åh så typiskt! nåväl, jag jobbar kväll ons och tors men sen får man ta igen massa pass under helgen:) som tur är, hihi.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Du är duktig som tränar!

Anonym sa...

Så coolt & inspirerande att se det äldre paret! Härligt! Ta i ordentligt nu :o)

Ellas Inspiration sa...

Åh va härligt! Min man tackar dig varje gång du nämner Friskis... Superroligt att du är så nöjd!!!

Kram Karin

Anonym sa...

Kul att inte bara "vi ungdomar" håller igång! På min Power Yoga går en kvinna som är 80+. Hon har också hållit igång på dansgolvet när gymmet ordnade fest (mannen som är äldre satt med rulator och tittade på). Jag ska bli som henne när jag blir stor! :)

Anonym sa...

åh jag måste komma igång och börja på friskis igen.. deras gympapass är så sjukt roliga och bra träning!