onsdag 24 september 2008

Höstens stora trend

Ingen har väl missat att leopard är höstens stora trend? Nej, klart att ni inte har. Så på sätt och vis har jag alltid varit trendig eftersom jag genom åren burit leopard mot alla odds. Trots tantvarning, trots missmatchningar och vulgovibbar. Så här ser kvällens outfit ut:

- Leopardmönstrad blus, Cavalli at H&M
- Smala jeans med hög midja, Gina Tricot
- Skinnjacka, Madonna for H&M
- Svarta pumps i mocka, Bamå skor (Uppsala)

Foto: Mr H

, , , , , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

Anonym sa...

du är en snyggis....som alltid!

Anonym sa...

läckert!! hela du är så snygg och för att inte tala om kläderna!!:)

Mia sa...

Usch nej inget för mig, det ska vara ett läckert set underkläder då men mitt första besök härinne och din blogg banner är klockren!

Har också planer på att bli journalist så här kan jag säkert finna inspiration och lärdomar.

Kram Mia

Anonym sa...

jättefin topp!! jag gillar också leopard, men äger faktiskt inte så många sådana plagg och accessoarer..

Anonym sa...

Ohh I LIKE!

Anonym sa...

snygg outfit, as always!

Anonym sa...

p.s.jeansen från Gina sitter jättebra på dej! bra köp!

Anonym sa...

Jag tycker att du var RIKTIGT snygg i detta
Alla passar inte i leopard men du gör det helt klart

Anonym sa...

Åh, du ser så snygg och damig ut! Det gillar jag! Många kvinnor klär sig ganska tonårsaktigt. Jag har ju själv mest trikåkläder på mig, men jag får skylla på att jag är hemmafru :-)

Anonym sa...

OJ du är nog den första kvinna jag sett som bär upp djurmönstrat utan att se tacky ut!! :D COOLT!
du är jättefin!