torsdag 18 september 2008

Frågor och svar 4: Det pinsammaste jag gjort

Fler frågor och svar: Del 1, del 2, del 3

Vad är det pinsammaste du har gjort, men ändå vågar berätta om..? :-) Om du var tvungen att kasta allt i din garderob förutom ett plagg, vilket skulle du spara och varför? /Smilla

- Kommer faktiskt inte ihåg om jag gjort något superpinsamt, troligen har det hänt men i så fall har jag förträngt det, ha ha. Skulle jag spara ett plagg skulle det vara min härligt varma täckjacka från Fjällräven. Den skulle man kunna övernatta i om det behövs.

Bästa vandringsstället närmast Stockholm? Vilket vandringsställe rekommenderar du för beginners? Nybörjarvandringstips i allmänhet? Roligt med frågestund! /Caroline Nilsson, GymGlam

- Tråkigt nog har jag inte vandrat så mycket i Stockholmsområdet (är insnöad på norra Lappland), men jag har hört vänner tala sig varma om bland annat Sörmlandsleden och Tyresta.

- Nybörjartips för den som är sugen på vandring är att gå en tur med fjällvana kompisar eller en ledarledd tur med Friluftsfrämjandet, STF eller liknande. Då får man snabbt lära sig allt man behöver veta samt har chansen att träffa nya vandringskompisar.

Ska du och din pojkvän flytta ihop? Stockholm eller Uppsala i så fall? Tycker du inte det är jobbigt att pendla? /Miss Agda

- Klart att vi vill bo ihop i framtiden, men vi är båda grymt envisa och vägrar överge våra respektive hemstäder så inget är spikat än. Får jag välja blir det Uppsala!

- Det är ett nödvändigt ont att pendla eftersom jag trivs i Uppsala men samtidigt jobbar i Stockholm. Försöker se det positivt - att stunden på tåget är en chans att samla tankarna och koppla av.

, ,

7 kommentarer:

Miss Agda sa...

Tack för svaren :)

Anonym sa...

Ja, så snyggt så ju! allt väl med dig då? :)

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Kul att få veta lite mera om dig, känner igen mig i det där flytta ihop senariot. Var ska man flytta egentligen? Ha det bra girl!

Anonym sa...

hahaha jag har inte ens kamera på min mobil, så modern är jag! ;-P

fast jag önskar nästan jämt att jag hade kunnat mobilblogga....få nog ta å fixa det ;-)

KRAM

Anonym sa...

Vad kul att läsa om dig Petra!
Önskar jag tog tag i träning som du......
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

så mycket frågor det blev, kul att läsa alla dina svar!

ha en härlig kväll!

Anonym sa...

Kul att läsa svaren. Och vad snabb du var på att svara!