onsdag 1 oktober 2008

Sprängfylld

Har ni känt er så där sprängfyllda med en massa bra idéer, men saknat någon som kan ge er feedback? Det jag saknar just nu är ett bollplank som orkar lyssna på alla tankespån som dyker upp i huvudet. Jag är en projektmänniska som alltid har nya saker på gång, men det är inte alltid som omgivningen hänger med.

Just nu känner jag mig som på bilden, jag tittar drömmande bort i fjärran med en massa tankar i huvudet. Men jag ler för mig själv eftersom tankarna är bra och jag är säker på att de kommer att leda mig rätt.

En fuldag light har jag också haft idag - precis som många andra av bloggarna jag följer. Undrar varför de tenderar att komma nu? Måste bero på finnarna som blommat upp i pannan och orsaken är säkert en grej som händer i nästa vecka - som jag inte kan avslöja än...

8 kommentarer:

Anonym sa...

tråkigt med fuldag! tyvärr har dom ju en tendens att dyka upp då & då. jo, jag har ockå perioder med idéer, vill utveckla bloggen m.m. är så skönt med såna perioder man blir glad av att känna hur mycket vilja man har egentligen :)

Katja Kristoferson sa...

1: Du borde ALDRIG ha en fuldag
2: Du vet vem du kan bolla med!!!

Hoppas i morgon blir en bättre dag
Kramar

Anonym sa...

Fuldag DU????
Jag är en BRA lyssnare

Pia Wester sa...

Haha, du låter som jag, och ibland vill man ju bara ha nån som LYSSNAR helt oreserverat så man får vräka ur sig allt som bubblar i en, man kanske inte nödvändigtvis behöver så mycket feedback alla gånger...:-)

Anonym sa...

Shit vilken underbar hårfärg du har. Jag saknar mitt röda ganska mycket nu när jag ser ditt ju. Varför skulle jag färga det mörkt haha.

Anonym sa...

Jag känner igen mig väldigt väl. Har så många idéer och mitt problem är TID. Jag har ingen tid att sälja in min deckare, min underbara pekbok för barn, inreda barnens lekstuga, shoppa kläder så jag slipper se ut som en baglady, ja, och alla de där andra projekten. Suck! PS. Fuldag är bara förnamnet.

Anonym sa...

Vilken vacker bild, du ser verkligen härligt drömmande ut!

Hoppas du hittar det rätta bollplanketså du kan utveckla alla dina idéer!

Miss Agda sa...

Jag kan vara din bollplank nästa gång vi lunchar :-)
Här har det varit en riktig fuldag idag, sliten efter finlandsresan...