lördag 26 juli 2008

Cavalliregn i Uppsala

Det kan väl knappast ha undgått någon att jag armbågade hem ett skapligt gäng klänningar och annat smått och gott under H&M:s Cavallisläpp i fjol. Jag är ju en sucker för djurmönstrat, så herr Cavallis samarbete med klädjätten var verkligen mitt i prick för mig. Den här zebramönstrade klänningen kan jag stolt avslöja att jag faktiskt inte slagits för rent fysiskt - utan klickat hem kl 01.00 på natten, i hård konkurrens med hundratusentals andra tjejer (och kanske en och annan kille). Såg samma klänning på Linda Bengtzing i ett avsnitt av "Körslaget", undrar om hon armbågade hem den, klickade hem den eller lät någon annan göra jobbet? Och så en sak till - det är all kajakpaddlings fel att mitt ansikte är solbränt och resten av kroppen kritvit :-) På fötterna högklackade gladiatorsandaler från Asos.

Här kan ni kolla in mig i långa leopardklänningen från samma kollektion.

Foto: Mr H

, ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du passade på att shoppa järnet när du hade tillfälle att köpa sånt du verkligen gillar. Klänningen är supersnygg på dig!

Anonym sa...

Den var också himla snygg på dig!

~Livet i byn

Anonym sa...

den var verkligen snygg på dig