fredag 25 juli 2008

Som en kontrast till Cavalliblåsan i förra inlägget...

Foto: Mr H

Som ni märker anpassar jag min klädsel efter årstiden. Under ovanstående vintertälttur i Katterjaure (nära Riksgränsen i norra Lappland) blev det ovanstående outfit:

1. Glaciärglasögon från Bollé.
2. Sport-bh från Houdini.
3. Skalhandskar från Bergans.
4. Skalbyxor från Haglöfs.
5. Telemarkspjäxor från Scarpa.
6. Turåkningsskidor med stålkant från Åsnes (modell Sondre).
7. Snöspade från Mammut.

Några frågor på det?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ser lika snygg ut så här ;0)

~Livet i byn

Miss Agda sa...

Ute i naturen är man ju oftast snygg och fräsch och mår bättre än någon annanstans! :)

Du frågade om mina friluftsintressen.. Jag brukar paddla massor på somrarna, vara ute hela helger och så, fast denna sommar har det bara blivit en ynka paddeltur. Men men, sommaren är inte över än.
Gillar att vandra i berg (vandrade Tour de Mont Blanc förra sommaren), segla och sedan så åker jag snowboard (även det helst i Alperna).

Anonym sa...

Malningsmaskin?? Hm. Smart. Kanske går att mala ihop lite snigelmjöl??? *funderar*

Anonym sa...

svar: ja,d e e ett armband, visst e den fin?

Anonym sa...

Haha, underbart! & mycket fin outfit!!