fredag 25 juli 2008

Bästa kvinnliga inredaren

Bilder från SVT, TV3 och TV4

Det har varit väldigt mycket fokus på manliga tv-inredare - jag tänker på Ernst, Simon & Thomas, Martin Timell med flera. Men det finns ju faktiskt en hel del duktiga, kvinnliga inredare som syns i rutan. Eller är de duktiga egentligen? Finns det kanske en orsak till att allt ljus riktas mot herrarna?

Vad tycker ni, vem är er kvinnliga tv-inredarfavorit? Isabelle Halling från Sommartorpet, Lulu Carter från Äntligen hemma, Bygglov-Mija Kinning eller "Från slott till koja"-Carouschka Streijffert? Min röst lägger jag nog på Isabelle.

, , , , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Isabelle Halling och Bygglov-Mija Kinning är mina absoluta favoriter. Jag kan inte fördra Ernst, han är så himla självupptagen.

Anonym sa...

Isabelle jag med :)

Anonym sa...

Åh tack för dina snälla ord! Va glad jag blir! Ska kolla runt på din blogg nu.

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att du hittade in till mig och tack för din kommentar. Gillar både Isabelle och Mija. Tycker att de är jätteduktiga. Nu ska jag läsa vidare på din blogg.

Ha en bra helg!

Anonym sa...

Jag vet inte om de finns i butik än, jag har beställt de från nätet... Men fina är dem, väntar på ett par vinröda också :D

Anonym sa...

Oj, vad svårt jag gillar allihop. Men om jag får välja vem som skulle få inreda mitt hus så blir det Lulu.

Jag väntar med spänning på att få se leopardklänningen!