onsdag 16 juli 2008

Okej - funkar eller funkar inte?

Är lite i valet och kvalet. Ska ju på semester snart och kom på att jag faktiskt inte äger några shorts överhuvudtaget. Ja, ni hörde rätt. Jag är ingen shortsmänniska, tror jag i alla fall. Men jag kanske är omvändbar. Ingen kan väl ha undgått trenden med korta jeansshorts. Men frågan är om de funkar eller om man bör vara en fjortispinne för att bära upp dem snyggt? Finns det i så fall andra, lite mer smickrande modeller? Tips mottages tacksamt!
(Bild från H&M)

, ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack! =)

jag tycker shortsen funkar!

Anonym sa...

Jag säger nej. Om du redan har såna funderingar då kommer du att hata dina lår i korta shorts. Kan eventuellt funka till/under en längre, vit tunika. Så införskaffa en sådan om du inte redan har en. Då har du en backup och slipper tvingas slänga in shortsen i garderoben oanvända och avskydda. Samma gäller kort jeanskjol.
(Talar av egen erfarenhet)

Anonym sa...

PS.. En av H´s skjortor med uppkavlade ärmar funkar också

Anonym sa...

Hmm... har själv samma funderingar men på semester råder ingen tvekan. Klart man kan ha dem. I stan däremot... nja, jag känner mig ganska bar. Kolla in de ljusa, slitna på Gina Tricot. De är längre. Jag har köpt såna. Har dock såna här korta också men de använder jag här hemma, till stranden eller väldigt varma dagar. Dock ej på stan som sagt. Men det är ju bara min känsla. Tycker absolut inte att det är fel egentligen...